BIM September 2014
Håller tummarna!
Jag känner egentligen inget heller som är ovanligt förutom de där sekreten då. Men vi får hoppas ändå <3
Håller tummarna!
Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.
Åh. Ville tjuvtesta imorgon, men alla apotek har stängt nu :( Har haft, och har, mensvärk hela dagen, väldigt mycket. Vill ju helst testa utan sambon som inte tycker jag ska testa innan mensen är sen ;) bim på onsdag så kan vara för tidigt med test imorgon iofs.
Usch, har sån jävla mensvärk.. Känns väldigt konstigt i kroppen.. Hoppas det inte är en cysta igen :(
Suck, ett fett minus på Bim-2/3.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(
Tillklaras, vill även skicka en tanke och varma kramar. Kan inte förstå att du behövt uppleva detta, att nån ens behöver.. <3
håller tummarna för graviditet och inte för cysta. Hoppas det känns bättre idag.
SecretlyMe. Har läst dina symtom och det stämmer precis överens med de som jag hade. Testade negativt bim-5 och positivt dagen därpå. Hade även en brännande känsla i brösten typ. Men det med hugg och mensvärk och huvudvärk hade jag med. Och märkligt sekret även efter ÄL. Jag hade dock ingen koll på temp livmodertappen. Håller tummarna för dig! (Jag är 11+5 idag och läser här ibland om hur det går för er)
Huggit av och till hela dagen i njurarna :| Fortfarande mensvärk som är kraftig av och till. Men borde inte test ha visat idag då? Är ju bara vänta som gäller men jag har ett extremt dåligt tålamod xD
Hej igen på er alla.
Skrev här för länge sedan men slutade följa ett tag då det blev minus hela tiden. Fast nu ser jag att det verkar vara rätt många kvar i tråden och undrar om man kan få hoppa in igen? :) Detta är vårt 6:e försök och jag ska ha bim den 10/12.
Sen vill jag gratulera alla er tjejer som äntligen fått sina plus! Grattis :)