BIM September 2014
Nytt Bim blir nog 26:e jan, om vi hinner med efter op, och inte cykeln strular som denna (för första gången gjorde, mensen var 6 dagar sen, vilken pärs det var!:/)
Försök nr 11 för oss. Jisses. Hoppas!!
Nytt Bim blir nog 26:e jan, om vi hinner med efter op, och inte cykeln strular som denna (för första gången gjorde, mensen var 6 dagar sen, vilken pärs det var!:/)
Försök nr 11 för oss. Jisses. Hoppas!!
Alltså, jag måste bara skriva det, ni är så fina allihopa<3 Det är underbart att se människor stöttavarandra som alla gör här- så borde hela världen se ut!:)
Stor varm kram till er alla, tänk-2015 kommer vi få plus! Det ni!:)
Äntligen har jag fått tid för op, som blir 29:e januari. Äl, om nu inte min cykel strular igen(som förra-mensen var sex dagar sen-vilken pärs det var:/) så blir nästa troliga Bim vi kan försöka till 21:a februari. Gud så jobbigt. Ett jäkla år har jag gått runt med något inuti livmodern som gjort att vi inte kunnat få bebis- utan att veta om det. Alla äl test och nervösa gravtest helt i onödan... Det känns givetvis jättebra att de ska ta ut detta(typ bit av spiral) men fan vad jobbit året har varit. Förlåt för mitt negativa inlägg (jag är ju någonstans glad i detta) men jag var bara tvungen att skriva det.
Kan någon som vill och orkar ändra mitt Bim till 21:a feb.?
Kramar till er alla<3
Tack fina ni för supporten<3
Eagle87, lycka till så länge!:) du och jag ses i februari<3
Vad har hänt SecretlyMe?<3
Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)
Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.
Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.
Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?
<3
Åh carolinheiner..<3 vilken resa. Jag skickar styrka och kärlek! Det kommer att gå bra, jag förstår att ni är oroliga.
Pyret och Emmissara, jag fattar. Jag har varit inne här nästan varje dag trots uppehåll och hejat på er alla i tystnad.
Millie, jo det borde vi nog. Jag skickade in en anmälan idag till patientnämden. Jag vet inte hur många ul och läkarbesök jag gjort, för att inte tala om pergotime och nu op. Läkarna hade aldrig varit med om något liknande:/
Nostalgity-sjukt spännande detta med testdagar:) jag hoppas åt er!
SecretlyMe, haha-dessa känningar alltså:) jag vet precis hur du känner. Nu när vi plussade nyss (som blev mf) kände jag inte ett skit, jämfört med tidigare månader:/
Millie. När jag läste vad du skrev var jag tvungen att skriva. När en människa är rädd, såinihellvette rädd att förlora det absolut viktigaste de har, sitt barn, blir man inte alltid stark och modig. Istället kan man bli rädd, få ångest över precis allt och förhålla sig irrationellt. Jag vet precis hur detta känns, och har fått hålla i min lilla son då han var döende. Det finns mycket ilska i rädsla och sorg, som gärna spiller ut över allt och alla, därför att situationen är så okontrollerbar och overklig. Så mitt heta tips är att inte skriva så som nedan citat. Det kommer aldrig landa där du vill ha det.
Facebookmänniskorna är ju här också, så jag förstår inte varför du måste anklaga folk för påhopp. Jag vet inte om du läste vad jag skrev till dig då du gick ur gruppen, men ibland är inte det bästa stödet att folk bara håller med och eggar dig i din panik och mordiska hat över otrevliga läkare. Vissa gjorde bedömningen att det krävdes lite tough love. Det finns inte någon i gruppen som vill dig annat än väl.
GRATTIS Sarasessi!!!!!!
Gud vad härligt, jag blir så glad för er!!!
Stor varm kram<3
Eagle87, jag är så himla spänd och förväntansfull för dig! Hoppas massor!!
Här är äl över för feb, och detta blir första riktiga försöket sen ett år! Dr som utförde op berättade att det jag haft inuti livmodern fungerat som ett p-piller:/
Hoppas!
Åh Gud. Jag gjorde precis ett besök i feb tråden..och plus överallt:( jag orkar verkligen inte med sådana trådar mer. Jag menar inte att missunna någon alls-men vi har hållt på i över ett år med detta och det är jobbigt!