Inlägg från: tillklaras |Visa alla inlägg
  • tillklaras

BIM September 2014

Jag känner med dig.. Vi är på försök 10-11 nu och har remiss skickad för spolning. Vår dotter på 2,5 tog låååång tid-1,5 år. Och vår son (som tyvärr gick bort) tog tre månader. Jag ville bara sucka styrka, och berätta att spolning funkade med dottern(första) för strax efter blev jag gravid! Vi hoppas på samma tur denna gång, för detta har börjat ta mycket på mitt psyke..

Kramar!<3.

sarasessi skrev 2014-11-22 09:08:13 följande:

Mensen kom i onsdags. Nytt bim:

17/12 Saraessi, 30 år, 14:e försöket, 2:a barnet

Vi är under utredning nu. Allt ser bra ut med mig, mannens spermiekvalitet är dock sänkt. Men med tanke på att vår son (3,5 år) blev till på 2:a försöket så har vi ändå goda chanser att kunna bli gravida naturligt. Orkar dock inte mentalt med många fler månader. Nästa vecka gör jag äggledarspolning, får se om det gynnar oss. Annars har vi bestämt att vi kör 3 månader till innan vi går vidare med ev. ivf. Dock får vi bekosta det själva i så fall eftersom vi har barn sedan innan.

• tillklaras

Jag är kvar<3 usch,nu blev jag orolig att det bara kommer att vara jag kvar här sen:/

Bim 1:a december, jag tänkte smygtesta i morgon...

• tillklaras

Åh jag blir knäpp.. Tokblankt (som det heter) på testa tidigt i morse. Men det är fem-sex dar kvar till Bim :/

• tillklaras

Tack!:) jag känner mig superstressad att det aldrig tar sig:/ Testar igen till helgen-sen får det gå som det gör!:)

SecretlyMe skrev 2014-11-26 08:07:37 följande:

Jag ville såå gärna testa imorse men jag är bara på äl+6! Haha, otålig kallas det ;) Inom 2-3 dagar hoppas jag att du ska kunna se på test!

• tillklaras

Suck, ett fett minus på Bim-2/3.

Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.

Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(

• tillklaras

Tack<3. Det är inget Hagvil trycka på det här forumet, men ibland rinner jag över lite.. Snart, snart får vi alla plus, och en liten bebis. Det brukar jagförsöka tänka på-att det bara är en fråga om tid:).

SecretlyMe skrev 2014-11-28 10:03:12 följande:

Tillklaras, vill även skicka en tanke och varma kramar. Kan inte förstå att du behövt uppleva detta, att nån ens behöver.. <3

• tillklaras

Tack så mycket!<3 ja, skit! Vi är ju inte ensamma tyvärr.. Jag önskar att alla som verkligen vill ska få ett barn att älska!:)

carolinheiner skrev 2014-11-28 10:27:45 följande:

Uh vad jobbigt. Skickar en kram å en tanke till er.. Vet hur de känns att förlora ett barn.. Tyvärr.. Hoppas ni snart blir gravida igen!

• tillklaras

Fan!

Rosa på pappret precis som jag trott..nästa Bim blir 27:e dec..kan någon ändra mig snälla.? Detta blir försök nr 11 för oss -jag räknade fel sist:/

• tillklaras

Äntligen har jag fått tid för äggledarspolning, 11:e december. ÅH vad jag hoppas att fet hjälper, då vi är på försök 11:a nu. Håller tummarna och hoppas*

Svar på tråden BIM September 2014