BIM September 2014
..och allt vad alla skriver om avund, att alla i hela bekantskapskretsen (och alla andra för den delen) är gravida känner jag också. Ni är verkligen inte ensamma om de tankarna<3
..och allt vad alla skriver om avund, att alla i hela bekantskapskretsen (och alla andra för den delen) är gravida känner jag också. Ni är verkligen inte ensamma om de tankarna<3
Tack!! Jag med, och jag har en februarikänska precis som du!:)
<3 hoppas spolningen hjälper! Håller mina tummar hårt.
Tusen tack! Ja, jag har tjatat till mig denna. Med vår dotter gjordes en, efter 1,5 år-och då blev jag gravid direkt ju-så hoppas för oss båda!!
Jag gjorde spolning i onsdags. (Ingår i vår utredning) Hoppas också att det gör susen. Vi är på 13:e försöket. Äl idag, ev imorgon så vi kämpar på här hemma och hoppas lite extra på ett plus. Håller tummarna att spolninen leder till en graviditet för er. Kram
Eller hur.. Jag är precis på slutet av mens så jag har inte mycket att tillföra tyvärr:( men om en vecka börjar det hända grejer! Då blir det spolning och en massa hopp:) kram! Håller tummar och tår för oss nu!
Knäpptyst i tråden ju. Nu har ägget släppt, negativt test idag. Tempen steg.
Jag var på äggledarspolning idag, och allt såg bra ut. Men, läkarna hittade en tråd i livmodern som troligtvis blivit kvar sedan akutkejsarsnittet i dec förra året:/ Så de måste operera ut den, och det är förklaringar till att vi inte blivit gravida än.
Jag måste därför pausa bebisverkstaden i några månader.. Stort lycka till alla!!
Tack fina du ! Och lycka till<3
Åh så trist men skönt samtidigt att ha fått en förklaring. Lycka till!
Tusen tack<3 jag hejja på er så länge!:)
Vad skönt att spolningen gick bra! Vilken tur att problemet inte var värre. Hoppas op går bra och lycka till <3
Jag ville önska er alla en God Jul & Gott Nytt År!
Nästa år i jan-feb opereras jag för att ta bort vad läkarna glömt i livmodern, nån typ av tråd som gjort att äggen inte fäst. Då kan vi försöka igen på allvar. Förhoppningsvis ses vi inte då;)
Stor julkram till er alla!<3
Hej alla!
SecretlyMe: jag inväntar mens imorgon (och det känns!..)
Vi var tvugna att hoppa över försöken denna månad, troligen jan och feb också tyvärr, och det känns helt sjukt tråkigt! Vi började försöka i jan/feb i år, så då har det gått ett år. Och precis för ett par veckor sedan uppräcktes på vul att jag har "något" i livmodern, troligen en bit av spiral (som togs ut för två år sedan!) eller något som läkare glömt kvar efter kejsarsnittet för vår son (som gick bort pga moderkaksavlossning i dec förra året) Hursom, eller vad detta något nu kommer ifrån, känns det skit! Jag måste opereras någon gång i jan/feb, och sen läka typ 1månad. SEN SÅ!:)
Då kan vi försöka igen!<3
Under riden hänger jag här hos er i bakgrunden, och hoppas för plus för alla!
Välkommen:)
Jo, vi! Ett år i februari blir det, och det har varit ett helt vansinnigt jobbigt år. Jag gjorde också en spolning för ett par veckor sedan, och där upptäckte läkaren en typ av tråd (kanske bit av spiral) i livmodern. Det måste jag operera ut PM någon månad, och då har vi snart försökt i 1,5 år. Vår dotter tog så länge att bli till, och det var skitjobbigt! Vår son tog 3 mån.. Hur gick spolning? Såg allt ok ut, och hörni gjort en första runda undersökningar än?
Stor kram och håll ut,ni kommer att bli gravida!
Hej!
Längesen jag var på besök här i tråden. Mensen kom även i december trots spolning. Nu är det glad gubbe på äl-testen igen så vi kör på en gång till innan vår ivf-resa kör igång. I mitten av januari börjar jag/vi vår behandling och hoppas det leder oss till ett syskon till vår son på 3,5 år. Vet inte om det finns någon bimlista kvar men mitt nya bim (innan ivf) om någon vill lägga till mig. Tror vi är på försök 14 eller 15. Börjar tappa räkningen. Finns det några fler som försökt länge?
Sarasessi 30 år, 14:e försöket, andra barnet.