Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Woho!

Eeeel skrev 2014-10-01 13:08:41 följande:

Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)

• SecretlyMe

Kan TL känna av så tidigt?! Woho! Grattis!!

VioloLaviose skrev 2014-10-01 17:52:55 följande:

Ganska tydligt va? Åh jag är helt stirrig

• SecretlyMe

Okej :)

SRMmamma87 skrev 2014-10-01 18:51:45 följande:

Jag tror de tar från 25hcg

• SecretlyMe

Solklara? Nu tog du i ;) Jag tror fortfarande spökstreck eftersom de inte dök upp inom tidsramen.

Tog inget test idag för hade inga fler hemma och ville inte slösa pengar då jag väntade mig mensen. Haft väldigt mycket mensvärk igår och idag bla.

Köper test imorgon :)

NILE90 skrev 2014-10-01 21:53:47 följande:

Håller tummarna för dig att den håller sig borta länge till, men du har ju redan fått solklara plus ;) du har inte testat något idag? :)

• SecretlyMe

Har en "vanlig", munhåla. Den mäter inte fyrsiffrigt, men funkar ändå :)

Milie skrev 2014-10-01 22:26:47 följande:

Ni som tempar. Vilken termometer har ni, var köpte ni den och var (panna/öra/armhåla/mun/rektalt/vaginalt) mäter ni? Funderar på att börja tempa om det inte tagit sig den här gången.

• SecretlyMe

Känns inte värt att ta ett test ens. Tempen är 36.3. Ska inte spela roll när jag mäter, så länge jag sovit sammanhängande i vad är det, minst 4h? Förra månaden var mensdippen 37.1 till 36.6 från ena dagen till den andra. Nu har jag stadigt gått neråt. Ingen mens men mensvärk som bara den. Googlar och hittar bara "missfall" överallt. Tror jag blir tokig snart. Knappast möjligt att vara gravid.

Önskar dig lycka till eagle87, hoppas det kommer gå bra :)

• SecretlyMe

Eagle87, tycker dock inte din vikt borde vara orsaken till din PCOS, men det kanske den inte är heller? Tycker du verkar normalviktig.

• SecretlyMe

Mensen har kommit så ta bort mig från bimlistan.

• SecretlyMe

Tack.. Orkar inte riktigt hålla humöret uppe just nu så ni får ursäkta om jag låter pessimistisk..

Pyret 85 skrev 2014-10-02 05:32:04 följande:

Nej vad tråkigt! Lycka till på nästa försök! Stor kram till dig <3

NILE90 skrev 2014-10-02 05:34:31 följande:

Neeej!! Vi tar det nästa gång istället. <3 min mens kommer idag, tempen sjönk 0,4 grader idag.

Massa massa kramar <3

SRMmamma87 skrev 2014-10-02 05:52:34 följande:

Styrkekramar <3

Svar på tråden BIM September 2014