BIM September 2014
30okt eller 1 november :)
23 år, 1a barnet, 6e försöket
Du är väl kvar med oss i oktober också? Vad är ditt nästa BIM datum? :)
30okt eller 1 november :)
23 år, 1a barnet, 6e försöket
Du är väl kvar med oss i oktober också? Vad är ditt nästa BIM datum? :)
Sen ägglossning ska inte påverka kvalitén på ägget vad jag vet. Det jag läst är att vid sen äl har man många mogna ägg och äggstockarna vet inte riktigt vem den ska släppa först. Och det ska inte betyda sämre kvalité, då skulle de med PCO och PCOS inte lyckas få barn naturligt :)
Malinbarre: jobbigt men tror ändå du kan vara gravid, de va ju jätte tydligt på cb.. O cb är inte kända för spök...
Ja vet inte när ja har bim är på dag 21 o har fortf inte haft äl. De senaste 2 cyklarna har äl kommit runt dag 30. Vet någon om sen äl gör så chansen att bli gravid blir lägre? Typ att ägget är sämre kvalité? Har lämnat blodprov idag o ska göra de nu på dag 28 o dag 35 igen för o se om äl skett.
Tack snälla :)
Skrev in det i listan :)
Förresten - på PLUSSAT är Manelma med 2ggr :) tänkte bara påpeka ^^
MILIE - hur går det?
Grattis i förskott :) Jag är 91a med n fyller tidigt på året haha.
Kom på att jag hinner fylla år innan min nästa BIM så jag bytta ålder på mig också :)
Sugtelefon. "men fyller tidigt".. :p
Fortsätter hålla tummarna för dig.
Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.
Hoppas du får en bra helg. Kram
Jag vet inte riktigt. Att jag nu börjar känna mig uppblåst och öm räknar jag inte som möjliga graviditetssymtom eftersom jag är på BIM-3. Det enda den här månaden är då miniblödningen som jag hoppas var nidblödning.
Hur känns det för dig nu?
Absolut. Jag får dock det här i skov och i långa perioder. Hoppas det håller sig kortvarigt denna gång.
Kram :)
Man får ha dåliga perioder, oavsett vad det beror på. Det blir bättre! :)
Kram
Malinbarre, jag vill inte göra dig mer ledsen än vad du redan är, men ditt cb var klart positivt. Jag är rädd för att du fått ett tidigt missfall. Ett ägg som inte lyckades fästa ordentligt. Falska plus är väldigt väldigt ovanligt. Annat är det med stickor, t ex TL som även gör äl-tester och där det kan bli fel i tillverkningen.
Skickar en varm kram och jag hoppas du mår bättre snart. Det är jävligt kämpigt och du är inte ensam <3