Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Gummsan skrev 2014-10-15 19:37:11 följande:

Hur länge har ni försökt? Hur lång cykel har du? Har ni testat bisolvon?

Vi har haft oskyddat sex i 7år, är på vårat 6e riktiga försök. Har en cykel på mellan 28-30, oftast 28 :) Tänkte inte testa några metoder mer än att vi slutat röka, dragit ner på alkohol, äter mer hälsosamt plus att jag tränar regelbundet nu igen sen augusti.
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-15 19:25:34 följande:

Jag har ju fått många smällar med att att jag är avundsjuk, bitter och missunnsam när kag ventilerar mina känslor. Men det är ju alltid bara en eller två som tycker det, alla andra kan ju ändå förstå vilken sits man är, vi alla har ju varit där någon gång. :)

Med mig går det bra. Tidig ÄL så nu har vi schema-sexat klart. :)

Såg det! :) håller tummarna för dig
  • SecretlyMe
    Gummsan skrev 2014-10-15 20:06:48 följande:

Oj ja de va länge. Fy för den väntan och jag tyckte min va lång. Även vår första gemensamma på 42mån men inget jämförts med dig. <3

Kan du inte få testa Pergotime då?

Tack för omtanken :)

Nej nej, jag har ägglossning och den är regelbunden ^^ Jag har varit gravid förr, ett mf och en abort. Felet ligger väl egentligen inte hos mig, rädslan ligger nog mer i att det ska vara fel på honom. Jag är rädd att hans "drickande" har en negativ inverkan både då och nu. Han är lite av en "livsnjutare"; en öl här och där, på AW eller till maten. Har bett honom dra ner på det nu och jag hoppas det inte tar alltför lång tid innan spermierna "piggnar till".
  • SecretlyMe
    Gummsan skrev 2014-10-15 21:34:14 följande:

Ja de kan faktiskt va de som påverkar. Tvinga i han zink ist

Tänker inte tvinga ;) Men jag har pratat lite mer ingående om graviditet, vitaminer, bra mat, metoder osv än förr. Jag blir så glatt överraskad varje gång han med glädje är villig att prova olika grejer. Funkar det inte nu ska han få en burk Mitt Val Man (visst heter de så?) :)
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-16 22:08:17 följande:

Åh vilket illamående jag ligger inne med just nu.

Usch, hoppas du inte åkt på magsjuka.
  • SecretlyMe

Tyckte mitt ältest var svagare idag än igår.. Men ska ju inte ha ägglossning förrän lördag om jag ska gå efter min cykellängd. Inte har jag nå Bygga-brosekret heller. Bara extrema ägglossningskänningar.

Hur ser listan ut nu? Vilka har passerat bim? Många som kommer hit och skrivs in på listan men sen försvinner spårlöst. Urtrist.

• SecretlyMe

Ååååh. Vaknar av brutalt illamående vilket betyder att jag inte åkte hem imorse. Jag har mina ältest hemma... Nackdelen med att bo på separata ställen. Aja, skiter sig väl denna gång oxå. Vi kan inte få barn.

• SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-10-16 23:11:10 följande:

Bim på onsdag

Hur känner du dig hittills?
  • SecretlyMe
    blackpeach skrev 2014-10-16 23:29:35 följande:

Ska testa imorgon på bim -4. Känner inte så mycket. Lite dragningar i livmoder som känns annorlunda

Håller tummarna :)
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-17 06:37:37 följande:

Andra dagen nu jag helt plötsligt blivit jätteyr. Även när jag bara legat ner i sängen.

Ta ett test
Svar på tråden BIM September 2014