Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Jo, på översta syns det. Men den är från igår.. Nedersta är från idag och jag ser inget på den :s möjligen nu när jag redigerat men då är den svagare än gårdagens. :/

NILE90 skrev 2014-09-30 14:53:33 följande:

Här har du! 

Mitt test syns det ju inte heller på när den är oredigerad, den hade inte kunnat vara blankare då. haha. 

Strax till höger om den nedersta pricken så är strecket på den andra stickan ;)

• SecretlyMe

Åhå! Jag tror dock inte det. Dessa mäter från 50mIu och cb visar inget :/

Väntar och ser om mensen kommer imorgon. Om inte tar jag ett test på torsdag.

Pyret 85 skrev 2014-09-30 15:05:51 följande:

NILE90 & secretlyme: Jag ser ju på båda era!!! Åååh hoppas dom ökar i styrka! 

• SecretlyMe

Letade fram vad Billigatester mäter från och det är 25! Inte 50.. Därför cb inte visade nåt. Kanske kanske, bara vänta och se..

• SecretlyMe

Jag vågar inte hoppas på det...

NILE90 skrev 2014-09-30 15:21:20 följande:

Sedär! Då är du ju säkert gravid ;) 

• SecretlyMe

Oj!

Ser det ut så även när det torkat? Ta ett nytt tycker jag :)

Malinbarre skrev 2014-09-30 15:45:59 följande:

Mitt Jätte konstigt test :(

• SecretlyMe

Ser ändå ett extra streck.. Vänta nån dag och ta ett nytt!

Malinbarre skrev 2014-09-30 15:58:08 följande:

Så här ser det ut när det har torkat!

• SecretlyMe

Grattis :)

Nhv skrev 2014-09-30 17:15:03 följande:

Idag fick ja ett plus!! :D

• SecretlyMe

Jag vet, så sjukt.. Det är samma här. Ser något svagt svagt, min syster såg oxå. Hon insisterar men jag vill inte lita på testet. Litar inte på mina ögon. Litar inte på min kropp. Och jag hade ju mensdippen imorse?!

Jag är så trött.. Vill inte ens äta. Går och kollar efter mensen. Grinar om vartannat. Rädd och ledsen. Jag vill ju hoppas men...jag har blivit lurad förr.. Vågar inte :(

Jag håller tummarna såå hårt för dig vännen.

NILE90 skrev 2014-09-30 17:54:18 följande:

Hade sparat testet från i morse, med lite vilja kan man kanske urskilja något på testet. Men med lite trix så syns det ännu bättre. Vågar kanske börja hoppas. Det är bara så sjukt alltihop. Så himla sjukt.

• SecretlyMe

Usch för huvudvärken. Hoppas det går över snart.

Tack för tummarna <3

Pyret 85 skrev 2014-09-30 18:22:18 följande:

Dag 11. Inga flytningar alls idag. Får se hur sen ÄL blir denna månaden. Iaf inte positivt ÄL-test ännu.

Är ju eg sex-dag idag men jag har en sån fruktansvärd huvudvärk så vi får väl se ikväll om det blir något annars får det bli imorgon istället. Har dessutom sovit middag 3 timmar nu på em.  Öppnar ju på jobb både tisdagar och onsdagar och då går jag ju upp megatidigt.

• SecretlyMe

Ibland undrar jag varför man ens lägger in bilder för att få en annan syn på dom... Ingen som bryr sig så länge man har en synligt plus. Antar att det beror på att det inte syns ett piss men man säger inget för att inte såra.

Svar på tråden BIM September 2014