Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Jävla telefon.... "Ingen som bryr sig så länge man inte har ett synligt plus".

SecretlyMe skrev 2014-09-30 19:32:46 följande:

Ibland undrar jag varför man ens lägger in bilder för att få en annan syn på dom... Ingen som bryr sig så länge man har en synligt plus. Antar att det beror på att det inte syns ett piss men man säger inget för att inte såra.

• SecretlyMe

Mm tror det är fel på mina med. Har sån sjuk mensvärk ikväll. Är pessimistisk nu så jag går och lägger mig innan jag totalt bryter ihop och kastar skit i trådarna här.

NILE90 skrev 2014-09-30 20:21:46 följande:

Undrar egentligen samma. Fast när jag kollar på andras supersvaga test så är jag alltid ärlig, ser jag så säger jag det, ser jag inget så säger jag det också.

Jag blir bara mer och mer säker på att det är något fel på testen och att det inte kommer komma ett synligt plus. Varför skulle det göra det liksom? Har ju verkligen inga grav-känningar. :(

• SecretlyMe

Åååh, hoppas!

SRMmamma87 skrev 2014-10-01 06:54:54 följande:

BIM+1 / ÄL+11 fortfarande håller sig mensen borta.

• SecretlyMe

Grattis!!

Malinbarre skrev 2014-10-01 09:20:54 följande:

Åh herregud, jag är gravid igen! :D utan en mens imellan!! Svagt men positivt! :D Det känns helt sjukt! Och illamåendet kom med buller och brak! Var uppe och kissade, gjorde testet, kokade kaffe och tog en klunk sen fick jag springa till toan och för att kräkas! :D har aldrig haft kräk-illamående i någon av mina två graviditeter, och båda dom har slutat i missfall.

• SecretlyMe

Men grattis!! Håller tummarna!

Eeeel skrev 2014-10-01 09:23:00 följande:

Tog ett test imorse. Cb plus. Tyckte att jag såg ett plus. Tog ett till likadant för att se ifall det kanske bara var spök på det första. Såg likadant ut! Väldigt svagt men ändå! Var lättare att se i verkligheten än på kort men är osäker som tusan ännu. Håll tummarna hååårt! :)

Grattis gabriellap!

Jag håller tummarna hårt för er andra! :):)

• SecretlyMe

På denna ser jag tyvärr ingenting på men jag håller tummarna hårt för att dagens visar plus!!

josephiine skrev 2014-10-01 09:38:29 följande:

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ????

• SecretlyMe

Bim idag. Känner mig säker på att mensen dyker upp under dagen. Kan inte riktigt lita på tempen idag för har sovit väldigt dåligt. 36.5-36.7 har jag mätt inatt och tidigt imorse. Vill inte ha tempen som riktlinje nu när den är som en jojjo samt att jag sover dåligt.

Vet att min tempkurva nog anses normal, men i mitt fall har den gått så mycket upp och ner och varit mest under 37 vilket annars betyder mens för mig inom 2 dygn.

Grattis igen till er som plussat, håller tummarna för er andra.

Hur går det för er som PASSERAT bim? Ni är några stycken :)

• SecretlyMe

Jag kollar via mobilen. Hoppas det isåfall blir plus inom några dar! :)

josephiine skrev 2014-10-01 10:10:45 följande:

Måste bara tillägga att det inte alls syns lika tydligt på datorn.. kollar man på telefon så syntes det mer.. jag har ju zoomat in bilden så kanske kan ha med upplösningen att göra.. sen syns det lite tydligare i verkligheten.. Dagens test ser typ likadant ut.. först såg jag inget alls, men nu fick det ligga på lite övertid, då kan jag se svagt.. men ska vänta några dagar och sen ta digitalt, så man inte misstolkar något..

• SecretlyMe

Precis det jag skrev förut, att jag tyvärr inte ser nåt :( men jag hoppas det blir plus inom några dagar!!

josephiine skrev 2014-10-01 12:05:43 följande:

Skriv gärna sen vad du anser om bilden via mobilen, jag tycker iallafall att det syns mer där..

Svar på tråden BIM September 2014