Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Ja, det är min temp innan äl och dagen före mensen. Kallar den basal då det är min "normala" temp :p

NILE90 skrev 2014-09-26 12:13:18 följande:

Är den basala tempen tempen innan ÄL? Enligt wikipedia så är det tempen när man vaknar, men att det skiljer beroende på var man är i cykeln..

• SecretlyMe

Nej, jag har hört det citatet så många.gånger nu att jag blir spy-lé ^^

Okej. Jag har alltid haft ömma bröst mellan äl och mens sen jag fick min mens när jag var 13år.

NILE90 skrev 2014-09-26 12:11:10 följande:

Du får inte tappa hoppet än! Så länge mensen inte kommit så är hoppet inte ute! :)

I början hade jag jätteömma tuttar från ÄL+2 till mens. Förra månaden fick jag ömma tuttar bara någon dag innan mens. Nu är dom inte alls ömma igen..

• SecretlyMe

Hahaha precis! Så less, men en del av det är ju sant.. Däremot blir man inte mer gravid för att man slappnar av, finns inga belägg för det :p

Jag vågar inte hoppas lika starkt längre men hoppas självklart att du har rätt.. :)

NILE90 skrev 2014-09-26 12:35:38 följande:

Hahah jag förstår det. Samma med det där skitcitatet "Slaaaapppna aaaaav så händer det" "Tänk i på det så händer det". Fuck u till att som säger så till någon som försöker. Fy bubblan. haha. 

Då är det kanske ett tecken att du har ett litet frö i magen när du inte har ömma bröst då? ;) 

• SecretlyMe

Tack, detsamma! :)

Jaså? Osams? :/

NILE90 skrev 2014-09-26 13:00:48 följande:

Jag hoppas i alla fall att du är gravid nu :)

Har precis tagit helg, försöker ladda för en helg med svärföräldrarna...är inte så väldigt sugen men det är vÄL bara att bita ihop.

• SecretlyMe

Tack för info :)

Manelma skrev 2014-09-26 14:44:16 följande:

Basaltempratur är den temperatur man har direkt efter uppvaknande innan man börjat aktivera kroppen. Alltså en kvinnans temperatur efter man varit passiv en längre stund helst minst 4 h. Efter ägglossning höjs den något för att sen åter sjunka något vid mens. När man blir gravid höjs basaltemperaturen efter ägglossning och kan sen sjunka något en, två dagar vid äggets implantation och sen höja sig och hålla sig förhöjd.

• SecretlyMe

Uj Uj vad jag svällde upp efter lunchen. :p

Vad gör man får att få tiden att gå? Haha.

• SecretlyMe

Ah.. Det lät jobbigt :| Haft en liknande situation med mitt ex. Så jag förstår dig fullt ut haha :p

Lycka till och ha så trevligt ;)

NILE90 skrev 2014-09-26 15:29:38 följande:

NjAa svärmor har problem att klippa navelsträngen till sin son, så det får ju massa följder. :P

• SecretlyMe

Haha vilket drama.. Tycker du verkar vara en fantastisk tjej :)

NILE90 skrev 2014-09-26 15:41:14 följande:

Jaa det är ju så att det är bara min sambos åsikt som räknas, oavsett vad det gäller. Och jag är väl lite för ärlig av mig och säger vad jag tycker och hon gillar inte att bli kritiserad så därför är väl inte jag den bästa svärdottern man kan ha. :P haha.

• SecretlyMe

Haha, livat ska det va ;)

Tack snälla! :)

NILE90 skrev 2014-09-26 16:00:32 följande:

Hahaha jaa det blir alltid så mycket knepiheter när vi varit där allihopa, vi och sambons bror och hans tjej. Hej och hå.

Tack! Du verkar underbar du med! :)

• SecretlyMe

Du vill inte lägga upp foto i tråden? Klart du ska få vara kvar :)

Emmissara skrev 2014-09-26 17:05:52 följande:

Jag är fortfarande aktiv i tråden och som jag har skrivit innan så har jag varken fått min mens eller ett plus.

Är på bim +14 idag, tog ett test i morse och tyckte att det kanske va ett svagt svagt streck/skugga men det va nog bara önsketänkande

Svar på tråden BIM September 2014