BIM September 2014
Tror absolut du kan ha haft implantationsdipp iaf, hoppas!!
Jaaa det är ju supernervöst att ta tempen varje morgon om man nu ska gå oroa sig för vad den visar hela tiden, men hoppas fortfarande på det bästa för oss båda. :)
Tror absolut du kan ha haft implantationsdipp iaf, hoppas!!
Jaaa det är ju supernervöst att ta tempen varje morgon om man nu ska gå oroa sig för vad den visar hela tiden, men hoppas fortfarande på det bästa för oss båda. :)
Åh.. Kan tänka mig hur drygt det måste vara. Gick du över bim förresten? Då kan ju slemhinnan bygga upp sig ytterligare. Har du blött såhär tidigare?
6:e dagen med mens nu... brukar bara vara 4 max fem dagar. Igår använde jag bara en tampong för på em/kvällen blödde jag knappt. Men nu har det tilltagit igen.. aaaah!!!
Haft rejäl mensvärk i flera dagar. Innan äl var det älsmärtor och sen har det övergått till mensvärk. På dagarna känns det hela tiden som att mensen ska komma, på kvällarna ökar det i styrka och känns som första dagen under mensen. Har inte haft det förut :) Inga ömma bröst heller, brukar annars komma runt 3 dagar efter ägglossningen. Är på äl+6 nu, precis som du :)
Känner du av nåt eller är nåt annorlunda förutom tempen?
Jaa jag hoppas att tempen stiger upp till runt 36.6(5) i morgon igen. :)
Håller din "mensvärk" fortfarande i sig? Du hade väl en rejäl mensvärk för någon dag sedan?
Bra formulerat :)
Har själv aldrig haft problem förut med testlagret men min. Värld är ju inte allas. Det har hänt förut, 09 tror jag, att det skickades ut massvis med feltester och mågs blev kompenserade.
Och det är jättebra att det lyfts fram bland annat här( har skrivits i min föräldragrupp på face med med över 6000 medlemmar) och det är egentligen inte mer än att de med LOT nr som felar kan köpa annat test och skulle testlagret ha varit fel så ska de bli kompenserade . Inte så svårt
Hade jag fått positivt hade jag definitivt velat veta att det kan vara fel på testerna
Haha håller med, drygt med telefon ibland alltså ;)
Tack:) trots stavfel och så, blir ju det när man skriver via telefonen. Den samarbetar lite när den vill :p
Okej. Hoppas att det är nåt då. Jag har vita vattniga flytningar.
Jag känner ju något mot ljumskarna hela tiden. Det är inte lika starkt som mensvärk och det kommer och går. Vaknade idag av att det kändes som svag träningsvärk där nere när jag skulle upp från sängen. Lite krämiga flytningar har jag haft de senaste två dagarna, annars inget annat.
Vännen.. Lugn nu. Jag känner enormt med dig. Men det är inte vi som började ta detta till högre höjder, låt oss inte falla i samma låga grop. Slutar vi bara svara så kommer även detta försvinna i glömska.
Jag vet att det gått för långt, jag har gjort en anmälan och nu är det upp till resten av oss att låta det rinna av oss då allt detta beror på okunskap från andra parter. Vi vet sanningen, och den är att vi av omtanke vill varna andra för en dålig batch, inte missunna någon lyckan att få ett barn.
Jag uppmanar ingen att bojkotta TL, men jag själv gör det valet eftersom jag fått en uppfattning om att de inte håller måttet. Det valet är mitt. De andra som testar med TL är fri att göra det och jag dömer inte. Men går det rykten om en felaktig batch kommer jag som alla andra varna. Och då gör jag det av omtänksamhet, inte av avundsjuka. Jag missunnar ALDRIG någon deras lycka.
Jag skapar inget drama.. Däremot ska
Man se upp för vad man skriver.. Har du förlorat ett barn?! Har du fött ett levande barn bara för att veta att de finns inget vi kan göra för att rädda honom! Har du haft din älskade bebis på bröstet å pratat med honom medans han kämpade efter att få luft med sina outvecklade lungor?! Har du vart med om att ett barn ditt barn har dött i dina armar?! Har du fått begrava å namnge ditt barn samma dag?!
Ja, stämningen blev hemsk men så blir det ibland när folk inte tänker sig för och eldar på.. Jag är jätteglad för din skull <3 hur går det för dig nu?
Man mår bara så illa i mellanåt :( ibland måste man tänka ett steg längre.. Blev så jävla ledsen å arg.. Glädjen liksom bara försvann..
Ja, tyvärr händer det ibland.. :/ fortsatt lycka till!
Ni kan ta bort mig från BIM-listan, lämnar denna tråd nu... Tycker inte att det är en trevlig ton här inne...
Nej då, man måste bara låta det rinna av så det inte fortsätter eskalera :)
Har den här tråden helt flippat nu?? Blir ju mörkrädd.