Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Ville inte * vet inte var ordet "hon" kom ifrån :s

SecretlyMe skrev 2014-09-30 10:14:50 följande:

Tack söta du :)

Ja. Äl infaller som det verkar dag 17 eller 19 i mina cykler. Nästa bim blir 29 eller 31 oktober :) Men byter inte bim före mensen är här ;)

Kör inga älstickor denna omgång. Tänker inte hålla koll på temp och inte sekret. Det tar på mig psykiskt. Jag har bestämt mig för att njuta av det vi redan har och att man inte kan leva livet med att oroa sig för fel hela tiden. Snittet är ju ändå 7-9 månader. Det kommer.. :)

Fortsätter dock med folsyra, ska komma igång och träna denna vecka igen för förra veckan var jag så orkeslös med mensvärk så ville hon inte haha :p

Har du någon "ny strategi"?

• SecretlyMe

Blir svårt för oss att ha sex varannan dag.. Vi jobbar fortfarande i olika städer och ses över helgerna i väntan på att hitta en bostadsrätt. Just nu är han dessutom i Kiruna och jobbar.

Denna gång tog jag ledigt för att vara hemma så vi kunde pricka äl. Vill helst inte göra om det pga pressen det satte.

Tränade inte under sommaren jag heller. Men trodde aldrig jag skulle låta mig själv förgå som jag gjorde - +12kg, i samband med att jag slutade röka oxå. Nu vill jag ner de kilona så jag har börjat med många promenader, gym och äta regelbundet och bättre. Just nu har jag dock varken matlust eller sug på nåt alls..

NILE90 skrev 2014-09-30 10:21:33 följande:

Neej här byts inga BIM än inte ;) 

Jag vet inte om vi byter strategi nästa omgång. Tempa vill jag fortsätta med, men jag vet inte om jag ska använda ÄL-test eller inte. Det slutar nog med att vi kör på likadant som denna månad, sex heeeeeela veckan typ :) 

Har sån ångest över att jag inte tränat sen i somras. Fy bubblan. Gymkortet är spårlöst borta och energin finns inte på kvällarna. Men jag ska också försöka komma igång, en gång för alla. Det kanske sätter fokus på annat än bara barn :)

• SecretlyMe

Det är inom byggbranschen :)

Tack, det hoppas jag oxå! :)

Jag är oxå rätt duktig på att skjuta upp saker haha.. Lättare att göra sånt man faktiskt verkligen vill istället ;)

NILE90 skrev 2014-09-30 10:49:40 följande:

Kiruna säger du, gruvan kanske? Eller något inom bygg? 

Usch, förstår verkligen att det kan sätta press när man måste ta ledigt för att pricka ÄL. Fy bubblan. Hoppas ni hittar er bostadsrätt snart! :) 

Jag är så himla bra på att skjuta upp saker och ting, så träningen har blivit rejält uppskjuten på sistone. 

• SecretlyMe

Jag ser ju faktiskt nåt och det säger jag inte för att göra dig glad. Vad mäter de ifrån?

NILE90 skrev 2014-09-30 13:09:35 följande:

Okej, nu ska ni få ha lite roligt åt mina ögon. För jag ser ju vad jag vill se och inte vad som faktiskt syns där när jag har trixat lite. Har ökat mättnaden i bilden bara. 

Jag är helt inställd på att mensen kommer denna månad så ni behöver inte hitta på att ni ser något bara för att göra mig glad. 

Jag vill bara ha bekräftelse på att det inte ens finns en antydan till något för ju mer jag tittar desto mer ser jag. 

• SecretlyMe

Trixade din bild med min app oxå och tycker strecket är tydligt :) jag kan inte ens "redigera fram" ett på mina. I övermorgon har du nog ett tydligare plus ;) Grattis!!

NILE90 skrev 2014-09-30 13:09:35 följande:

Okej, nu ska ni få ha lite roligt åt mina ögon. För jag ser ju vad jag vill se och inte vad som faktiskt syns där när jag har trixat lite. Har ökat mättnaden i bilden bara. 

Jag är helt inställd på att mensen kommer denna månad så ni behöver inte hitta på att ni ser något bara för att göra mig glad. 

Jag vill bara ha bekräftelse på att det inte ens finns en antydan till något för ju mer jag tittar desto mer ser jag. 

• SecretlyMe

Ser nåt här med :)

Eeeel skrev 2014-09-30 14:00:42 följande:

Nu så! Här är mina attans repor som jag fick fram idag på lunchen. De försvann typ efter en stund. Har redigerat denna bild med ökad kontrast på skuggor. Typiskt spök antar jag.

• SecretlyMe

Woho! :)

Jag har raderat alla bilder sen morgonens test blev helt blankt. Så tyvärr ^^

NILE90 skrev 2014-09-30 13:49:11 följande:

Är fortfarande tvärsäker på att det inte kommer bli något denna månad, men jag kan inte sluta le när du säger att du också ser något. Ska försöka hålla mig till i övermorgon med att testa igen, får helt enkelt ta med en sticka på jobbresan (tur att vi har egna rum på hotellet!!)

Lägg upp din bild också så ska jag minsann få fram något ;)

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-09-30 14:07:19 följande:

Meeeen! 

Inte förrän jag får ett klart och tydligt plus kommer jag tro att det finns något där inne. Är ytterst tveksam till att det är ett riktigt streck jag lyckats få fram. 

Ditt test som jag ändrade ljusstyrkan på bla. Hur jag än redigerar syns strecket alla gånger :) tror bara att det är för svagt än och att du som sagt får starkare i övermorgon ;)
  • SecretlyMe

Jag har ju kvar testerna från igår och idag.. Men de är ju efter tiden nu så jag tolkar de som blanka.
  • SecretlyMe

Oredigerade syns det inget på dagens och har bim imorgon så jag tror tyvärr de är ogiltiga med tanke på att tiden passerat. Men du är gullig som säger så för glad blir jag ju ;) får se om mensen behagar att dyka upp imorgon, för hade ju mensdipp imorse.

NILE90 skrev 2014-09-30 14:41:31 följande:

De där är ju inte blanka! Jag ser ju på direkten! 

Svar på tråden BIM September 2014