BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja, ska bli jätteskönt! Vill inte hyra privat mer, haft väldig otur med hyresvärdar...
Oh, hus låter mysigt! På landet eller i stan? :)
Vad skönt med bostadsrätt!! Vi bor i en svindyr hyresrätt, en stor tvåa, men vi letar hus. :)
Aha! Tack för info :)
Mun cykel är på 28-30. Tidigare haft 30-34 men när jag tappade hälften av min övervikt blev den mycket stabilare.
Ja, det är i tablettform. Heter Apiforce och finns på tex Apotea.se. Ska bland annat hjälpa till att förkorta menscykeln, min är 32-40 dagar så det skulle uppskattas...
Min * ska det givetvis stå :)
Aha! Tack för info :)
Mun cykel är på 28-30. Tidigare haft 30-34 men när jag tappade hälften av min övervikt blev den mycket stabilare.
Jag gick ner 20 kg. Har dock gått upp 10 sen jag slutade röka men är påväg ner igen. Cykeln har inte påverkats av viktuppgången.
ja, tror att det skulle hjälpa mig också. jobbar på det... hur mycket behövde du gå ner för att det skulle hjälpa?
Vad mysigt! :)
En bit utanför Göteborg kollar vi, så lite på landet kanske. Men vi vill gärna ha i ett villaområde så vi inte är helt ensamma ute i skogen. :)
Okej, då vet du när äl är iallafall ;) lycka till denna gång!
Jag tänkte prova det där med bisolvon. I övrigt gör jag inget annorlunda än lever mer hälsosamt. :)
Jag brukar oxå ha hemsk pms.. Men det skiftar beroende på hur jag mår i övrigt. Ska ju finnas receptfritt mot pms, har du testat?
Jag har oxå gått upp i sommar, 10kg upp men det hände när jag slutade röka. Jag tillät mig själv äta vad som helst och när som helst bara jag slutade röka. Men nu är röksuget helt borta och känner att jag vill gå ner de där extra :)
Grattis till bröllopet! Jag längtar tills jag är där själv.
Jag jobbar som timvikarie på förskola - inte heller fullt så kul vid pms ;)
Lycka till till dig med :) vad gullig du är!!
Hälsosamt har jag med tänkt att leva o dra ner på kolhydraterna igen. Semestern har satt sina spår på vågen, usch säger jag bara. Gifte mig 7 juni och hade ju tokbantat tills dess och var verkligen nöjd. Sen dess har jag struntat allt i vad kosthållning heter. Pang 8 kg upp :)
Har inte testat nåt mot PMSen faktist de har alltid hjälpt med preventivmedel så det är nu när man inte ska skydda sig som det har blivit lite av ett problem.
PMS blandat med en trotsig treåring är ingen bra kombination har jag märkt.
Har vickat för mammalediga på samma jobb i tre år, men nu kommer de tillbaka och jag letar nytt jobb. Känner mig som världens lögnare när de frågar hur länge jag kan lova att stanna på anställningsintervjuerna. Jag kan ju omöjligt säga. Allt beror på när vi lyckas få till ett litet frö. Någon mer som varit/är i samma sits?