• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-08-13 17:29:23 följande:
    Jag brukar köpa från billigatester.se, de har oxå snabb leverans :) beställde i söndags och fick paketet igår.
    Vad fick du ge för dessa 20?
    Aha! Jag hade bara testlagret i huvudet så det fick bli dom =) 
    Jag gav 99 + 25 i frakt så ca 125. Supernöjd =) Vad kostar det på billigatester?
    Fia90 skrev 2014-08-13 19:26:49 följande:
    Måste bara dela med mig av min hysteriskt roliga mensmage. 6 år sen jag hade naturlig mens så minns inte om det brukade vara så här men fasen vad svullen den är, måste vara en riktig mens jag har. Har aldrig blivit så ens under pillermensen med neovletta som jag åt innan cerazette. Så var så god att roas åt ballongen! Förväntar mig att någon ska komma fram och klappa och fråga när bebis kommer när som, haha! 
    Men så gulligt =)
  • SecretlyMe

Oj! 215:- för 20st på billigatester. Då gjorde du ett kap ;)

VioloLaviose skrev 2014-08-13 19:32:16 följande:

Aha! Jag hade bara testlagret i huvudet så det fick bli dom =) 

Jag gav 99 + 25 i frakt så ca 125. Supernöjd =) Vad kostar det på billigatester?Men så gulligt =)

• SecretlyMe

Haha! Jag får oxå mensmage, som att alla muskler i magen dör vid mens xD

Måste bara dela med mig av min hysteriskt roliga mensmage. 6 år sen jag hade naturlig mens så minns inte om det brukade vara så här men fasen vad svullen den är, måste vara en riktig mens jag har. Har aldrig blivit så ens under pillermensen med neovletta som jag åt innan cerazette. Så var så god att roas åt ballongen! Förväntar mig att någon ska komma fram och klappa och fråga när bebis kommer när som, haha!

• VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-08-13 20:08:25 följande:
    Oj! 215:- för 20st på billigatester. Då gjorde du ett kap ;)
    Wow, ja då är jag ännu mer nöjd nu

Hur får ni dagarna att gå utan att tänka HELA tiden på ÄL/sex/BIM/plus etc.? Gick på stan en sväng idag och "råkade" snegla på bebiskläderna.....
    Mensen har sällan varit så dryg som just nu...
  • Reggi

Får också det och jag har märkt att min kollegor kollat ner, men inte vågat säga nått.
  • SecretlyMe

Första gången jag provar älstickor nu, annars är äl inte något jag tänkt så mycket tidigare, gått på känn och haft sex därefter. Det är väntan på bim som är jobbig.. Men jag.försöker leva varje dag som den är. Man måste uppskatta det man har oxå :)

VioloLaviose skrev 2014-08-13 20:15:38 följande:

Wow, ja då är jag ännu mer nöjd nu

Hur får ni dagarna att gå utan att tänka HELA tiden på ÄL/sex/BIM/plus etc.? Gick på stan en sväng idag och "råkade" snegla på bebiskläderna.....

Mensen har sällan varit så dryg som just nu...

• Stokke

Har börjar med bidrottninggele idag.
    Ska börja med rosenrot i morgon.

• NILE90

Diskuterade lite bebisverkstad igår med sambon och vi kom fram till att om det inte tar sig den här gången så gör vi ett spermietest på honom. Båda tycker att det vore så skönt att veta att allt är "som det ska" men samtidigt skräckslagna för att få reda på om något är galet. 

CD 8 idag, igår påbörjade vi våran "mys-period". Han åker bort fre-sön och jag har ÄL tis-ons så är lite sur över att han är borta hela helgen. Till råga på allt så är vi än en gång förkylda så det blir väl ändå ingen bebis denna månad i och med att immunförsvaret är nedsatt. 

• NILE90

Ursäkta om jag går in på allt för djupa och intima saker, men jag tänkte på det här med ÄL-sekret. 

Jag har aldrig haft det där typiska ÄL-sekretet som ser ut som äggvita och som man kan bygga broar med. Det kanske finns någonstans där långt uppe, men det är inget som jag känner/ser runt ÄL. 

Hursomhelst så kikade jag lite extra på hur sekretet ser ut efter en orgasm och märkte då att det ser precis ut som sånt sekret som alla beskriver borde finnas vid ÄL. Slutsatsen av min analys borde då vara att jag har detta sekret, men det kommer bara fram vid en orgasm eftersom livmodern drar ihop sig då och typ trycker ut det? 

Är jag helt vilse i pannkakan? Kortfattad fråga: Har "orgasmsekret" samma funktion som ÄL-sekret? De ser ju precis likadana ut i alla fall. 

• VioloLaviose

Jo man får ju göra det . Trots att jag blir alldeles insnöad. =)

Köpte hem folsyra också, kommer väl idag eller imorgon. Har aldrig tagit det förut men då har inte barnen varit direkt planerade heller. 

NILE90, alltså det sekretet som kommer vid upphetsning kanske ser ut som ÄL.flytningarna ? Vissa har ju mer flytningar, andra mindre. Du har kanske mindre, därför får du inte "fram" det vid ägglossning?
    Eller är JAG ute och cyklar nu? Haha kanske helt missuppfattat dig

Svar på tråden BIM September 2014