• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Dakine

Hej! 

Hoppar inte här. Bim 5/9. Andra barnet, 13:e försöket. 

Nästa vecka ska jag till en privatklinik och undersökas med mannen ordentligt! 
    Vi hoppas vi får pergotime. 

Har varit på gyn i min hemstad och de säger allt ser bra ut. Däremot kan de inte hjälpa oss vidare eftersom vi redan har ett barn. Han fyller 4 år nu och jag tänkte inte alls ha så långt mellan barnen :( 

• fruannie
    SecretlyMe skrev 2014-08-07 11:20:10 följande:

Välkommen :)

Räkna med bim 14 dagar efter äl. Brukar du känna av den eller testar du med stickor?

Lycka till! :)

Jag testar med cb digital gjorde förra månaden och beställt hem nytt till denna omgång. Har även köpt hem grapefrukt juice och bdg. Nu ska de plussas ;)

Vill inte ha en mens till då jag får sån sjuk PMS. Humörsvängningar from hell, och smärta. Har ju haft hormonspiral och sluppit de där sen sonen föddes -11 och dessförinnan var jag ju gravid. Hoppas verkligen på nästa gång.
  • Wintersagah

Hellu! Solig

Hoppar in här då Glad

23 år, första försöket, bim 15/9 !

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-07 23:08:53 följande:
    Mm, killar är väldigt känsliga vad gäller det där.. Min är likadan. Men som sagt, vi ger det ett år av riktiga försök, efter det har han lovat att kolla. Var i landet bor ni? :)

Vi bor i Göteborg :) ni ?
  • SecretlyMe

Okej, då vet du när äl är iallafall ;) lycka till denna gång!

Jag tänkte prova det där med bisolvon. I övrigt gör jag inget annorlunda än lever mer hälsosamt. :)

Jag brukar oxå ha hemsk pms.. Men det skiftar beroende på hur jag mår i övrigt. Ska ju finnas receptfritt mot pms, har du testat?

fruannie skrev 2014-08-07 23:12:45 följande:

Jag testar med cb digital gjorde förra månaden och beställt hem nytt till denna omgång. Har även köpt hem grapefrukt juice och bdg. Nu ska de plussas ;)

Vill inte ha en mens till då jag får sån sjuk PMS. Humörsvängningar from hell, och smärta. Har ju haft hormonspiral och sluppit de där sen sonen föddes -11 och dessförinnan var jag ju gravid. Hoppas verkligen på nästa gång.

• SecretlyMe

Välkommen! :)

Lycka till, hoppas allt är okej och att ni får hjälp. Jag ska boka tid hos gyn jag med (har dragit mig för det länge nu..) då jag vill kolla lite hur det "står till". Misstänker uvi alt svamp nu och vill bl a få det kollat.

Dakine skrev 2014-08-07 23:11:52 följande:

Hej! 

Hoppar inte här. Bim 5/9. Andra barnet, 13:e försöket. 

Nästa vecka ska jag till en privatklinik och undersökas med mannen ordentligt! 

Vi hoppas vi får pergotime. 

Har varit på gyn i min hemstad och de säger allt ser bra ut. Däremot kan de inte hjälpa oss vidare eftersom vi redan har ett barn. Han fyller 4 år nu och jag tänkte inte alls ha så långt mellan barnen :( 

• SecretlyMe

Välkommen hit! :)

Wintersagah skrev 2014-08-08 01:01:52 följande:

Hellu!

Hoppar in här då

23 år, första försöket, bim 15/9 !

• SecretlyMe

Okej! :) vi är uppe i norrland haha, Sundsvall :) Fast jag har min lägenhet i Hudiksvall just nu då jag har mitt jobb här. Tillfällig anställning som vikarie. Vi letar bostadsrätt nu så när det är fixat flyttar jag upp och börjar leta jobb :)

NILE90 skrev 2014-08-08 09:02:19 följande:

Vi bor i Göteborg :) ni ?

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-08 09:09:38 följande:
    Okej! :) vi är uppe i norrland haha, Sundsvall :) Fast jag har min lägenhet i Hudiksvall just nu då jag har mitt jobb här. Tillfällig anställning som vikarie. Vi letar bostadsrätt nu så när det är fixat flyttar jag upp och börjar leta jobb :)

Vad skönt med bostadsrätt!! Vi bor i en svindyr hyresrätt, en stor tvåa, men vi letar hus. :)
  • joss82
    SecretlyMe skrev 2014-08-07 23:11:38 följande:

Hej! :)

Förstår att du längtar lite extra när kompisarna väntar smått. Min äldre syster är.i v 34 med sin tredje nu..

Jag har inte provat bidrottninggele, är det i tablettform?

Ja, det är i tablettform. Heter Apiforce och finns på tex Apotea.se. Ska bland annat hjälpa till att förkorta menscykeln, min är 32-40 dagar så det skulle uppskattas...
Svar på tråden BIM September 2014