BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej!
Hoppar inte här. Bim 5/9. Andra barnet, 13:e försöket.
Nästa vecka ska jag till en privatklinik och undersökas med mannen ordentligt!
Vi hoppas vi får pergotime.
Har varit på gyn i min hemstad och de säger allt ser bra ut. Däremot kan de inte hjälpa oss vidare eftersom vi redan har ett barn. Han fyller 4 år nu och jag tänkte inte alls ha så långt mellan barnen :(
Välkommen :)
Räkna med bim 14 dagar efter äl. Brukar du känna av den eller testar du med stickor?
Lycka till! :)
Hellu!
Hoppar in här då
23 år, första försöket, bim 15/9 !
Okej, då vet du när äl är iallafall ;) lycka till denna gång!
Jag tänkte prova det där med bisolvon. I övrigt gör jag inget annorlunda än lever mer hälsosamt. :)
Jag brukar oxå ha hemsk pms.. Men det skiftar beroende på hur jag mår i övrigt. Ska ju finnas receptfritt mot pms, har du testat?
Jag testar med cb digital gjorde förra månaden och beställt hem nytt till denna omgång. Har även köpt hem grapefrukt juice och bdg. Nu ska de plussas ;)
Vill inte ha en mens till då jag får sån sjuk PMS. Humörsvängningar from hell, och smärta. Har ju haft hormonspiral och sluppit de där sen sonen föddes -11 och dessförinnan var jag ju gravid. Hoppas verkligen på nästa gång.
Välkommen! :)
Lycka till, hoppas allt är okej och att ni får hjälp. Jag ska boka tid hos gyn jag med (har dragit mig för det länge nu..) då jag vill kolla lite hur det "står till". Misstänker uvi alt svamp nu och vill bl a få det kollat.
Hej!
Hoppar inte här. Bim 5/9. Andra barnet, 13:e försöket.
Nästa vecka ska jag till en privatklinik och undersökas med mannen ordentligt!
Vi hoppas vi får pergotime.
Har varit på gyn i min hemstad och de säger allt ser bra ut. Däremot kan de inte hjälpa oss vidare eftersom vi redan har ett barn. Han fyller 4 år nu och jag tänkte inte alls ha så långt mellan barnen :(
Välkommen hit! :)
Hellu!
Hoppar in här då
23 år, första försöket, bim 15/9 !
Okej! :) vi är uppe i norrland haha, Sundsvall :) Fast jag har min lägenhet i Hudiksvall just nu då jag har mitt jobb här. Tillfällig anställning som vikarie. Vi letar bostadsrätt nu så när det är fixat flyttar jag upp och börjar leta jobb :)
Vi bor i Göteborg :) ni ?
Hej! :)
Förstår att du längtar lite extra när kompisarna väntar smått. Min äldre syster är.i v 34 med sin tredje nu..
Jag har inte provat bidrottninggele, är det i tablettform?