• Bebben84

BIM September 2014

goaround skrev 2014-09-09 11:41:22 följande:

BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!

Härligt!! Stort grattis!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 11:40:22 följande:

Jag stannar oxå! Vi gör en ny bimlista sen bara? :)

ja det tycker jag låter toppen! :)
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 12:14:45 följande:
    Och jag kommer testa på torsdag tror jag, då har jag BIM :)
    jag har också bim då..men tänkte att jag testar imorgon..sen om mensen inte kommer så testar jag i helgen eller nåt...
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 12:26:20 följande:

Åh mina tester kom precis :D Är nästan så nervös så jag skakar!

Oooh! Hur ska du göra? :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 12:43:36 följande:
    Skulle vilja testa så fort killen kommer hem, men tror det är bäst att vänta till imorgon va? :)
    håll dig i 4 timmar och drick inget under tiden så funkar det :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 12:53:37 följande:
    Gör det? :D Kanske ska testa sen i alla fall då. Dock tror jag att jag kanske har UVI, men ska nog klara av att hålla mig ;) Är nog bättre att testa ikväll än imorgonbitti innan killen ska till jobbet, Kanske blir svårt att koncentrera sig på jobbet annars om det nu skulle vara positivt. :)
    Om du är gravid så ring VC direkt imorgon och boka tid för din UVI. Jag har det minst en gång i månaden och min husläkare sa att jag bör åka in inom närmsta dagen om jag får UVI och är gravid. Ingen bra kombo om man säger så....
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-09 13:58:43 följande:

Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)

Jo jag har BIM torsdag/fredag (lite osäker)

Jag testade igår på äl+10 o fick blankt såklart. Mår prima. Inte ont någonstans, inget PMS. Så inväntar mensen snällt :). Ska dock ta ett testa imorgon bara för spänningens skull haha.

Hur mår du? Har du testat något?
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-09 13:58:43 följande:

Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)

Såg att du testat blank en gång :/. Men än är hoppet inte ute! :)
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-09 13:52:54 följande:

Min mens har dykt upp..

Efter mycket konstiga flytningar så har nog mensen kommit..

Varför vill det inte ta sig för??

Blev gravid fort när jag tog ut spiralen men tyvärr sluta det i ett avbryta de pga hjärtfel :( och nu vill det sig inte :(

Men då :( Hoppas verkligen att nästa månad är ER månad! <3

Vi kände exakt samma känsla av träningsvärk ut i ljumskarna minns jag....jag inväntar också mensen :)
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-09 14:04:53 följande:
    Så jobbigt att bara gå och vänta! :/ jag drömde att jag var gravid. Super verklig dröm! Vaknade kl halv 5 och var tvungen att testa men det var såklart negativt. Men har ingen mensvärk ännu. Inga gravid symptom heller för den delen men ja ;)

Spännande att se hur morgondagens test blir! Jag ska nog också prova! Har massa stickor liggandes och är för dålig på att vänta :P
    Jag drömde också igår om att jag var gravid! Och det kändes så sjukt verkligen att jag också gick upp och testade haha! Drömde också att jag outade först här i tråden innan min sambo fick veta haha!

Ja, håller tummarna för oss! Såg på testet jag tog igår att några timmar efter så hade ett liiiiiiitet spökstreck (asså vi snackar mikroskopisk) trätt fram om man kollade i stark ljus. Torkade test ska man inte läsa av och spökstreck är vanliga men ändå fick man liiite hopp. Men är ändå inställd på nytt datum för BIM. Och då hoppas jag ta mej fan att det är min tur att plussa :)

Jag har EN sticka kvar. Visar det blankt imorgon och mensen mot förmodan inte skulle komma så tar jag test i helgen. Men visst blir man lite otålig när det är testdagar :P
Svar på tråden BIM September 2014