• Bebben84

BIM September 2014

EmmaK1 skrev 2014-09-07 17:03:33 följande:
    jag tänkte jag skulle testa imorgon antingen direkt när jag vaknar eller när jag kommit hem från jobbet vid halv 5. vet inte vilket som är bäst eller det kanske inte spelar så stor roll egentligen. Du då när ska du testa?
    Jag tänkte testa imorgon bitti. Men känns inte ens nervöst för jag vet hur tokblankt det kommer vara :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-07 17:17:53 följande:
    Precis så känner jag med fast samtidigt är det ganska skönt att man tänker så istället för att man tror att man är gravid och så visar det sig att man får ett tok negativt test, roligare att bli glatt överraskad än tvärtom :) 
    Ja precis :) kanske därför vi tänker så, lite undermedvetet :). Jag har fått för att det kommer ta ett par försök till
  • Bebben84

Hmm, känslan av träningsvärk i tjejmagen ut i ljumskarna som jag haft har tagit lite mer fart ikväll. Har någon annan liknande känsla? Är inte som molvärk utan mer ilande

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 19:16:11 följande:
    jag tror att du är gravid!!
    Va? Nej, eller ja eller what? Shit blev nervös nu när du sa så :O. Jag är helt säker på att det inte tagit sig men kan inte förstå varför jag känner denna "värk".
  • Bebben84
    Det vackraste skrev 2014-09-07 19:45:45 följande:
    Tror jag med ;) Det väl ligamenten i livmodern du känner. :)
    Tror du också det? :O. Jag är bombsäker på att det bara är något annat skumt....
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 20:14:05 följande:
    haha så sa jag också dagarna innan jag plussade. var helt bombis på att det inte tagit sig, eller så försökte jag bara intala mig själv att det inte tagit sig för att slippa bli besviken.
    Jag har ju mått så ovanligt bra efter ÄL så därför har jag varit bombis på att det inte tagit sig. Brukar må skit annars och ha jobbig PMS. Men icke denna månad.

Men sen precis som du säger så vill jag inte tro det heller för att slippa besvikelsen :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 20:29:17 följande:
    eller så har det tagit sig och kanske därför du mår bättre än vanligt? Jag tror du är gravid iaf smile1.gif
    Nääää inte mår man BÄTTRE om det tagit sig? Nä tror på en PMS-fri månad bara. Inte fy skam det heller :)

Men ska ta test imorgon på ÄL+10 så vi får se då ;)
  • Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-07 20:35:15 följande:

Ni med BIM 11/9, hur mår ni?? Ngn som testat? Jag mår (tyvärr) som vanligt, kommer nog tjuvstarta med ett litet test imorgon hehe. smile1.gif

Har också BIM då. Mår superbra. Läskigt bra. Ingen PMS som jag brukar ha så jag är jätteglad att jag inte är så jobbig mot sambon denna månad :)

Det enda jag känner är typ som "träningsvärk" i tjejmagen som ilar ner mot ljumskarna. Och lite ont i svanken också. Men annars nada.

Tänkte testa imorgon bitti. Hur mår du då? :)
  • Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-07 20:35:15 följande:

Ni med BIM 11/9, hur mår ni?? Ngn som testat? Jag mår (tyvärr) som vanligt, kommer nog tjuvstarta med ett litet test imorgon hehe. smile1.gif

Kan tillägga att jag inte testat med gravtest ännu men testat med ÄL-tar för 2 dagar sedan och fick konstigt nog utslag på den. Men det kan man tydligen få. Även om jag aldrig fått det innan
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-07 20:40:58 följande:
    Håller tummar och tår för dig att det tagit sig! =)
    Men åh tack söta du!!
Svar på tråden BIM September 2014