• Bebben84

BIM September 2014

Muffins81 skrev 2014-09-03 11:14:37 följande:

Jag har massor av stickor, inte bra smile3.gif Skall försöka hålla mig så länge som det går, men denna tiden mellan äl och eventuell mens/bebis är ju sååå spännande smile2.gif Känner definitivt ngt som jag inte brukar ha men har varit förkyld osv och tror kroppen är i olag. Fast hoppas får man ju alltid, hihi smile1.gif

Haha! Ja har man massor så kanske det är lättare att testa tidigt :)

Jag är också förkyld, tillsammans med halva Sverige haha! Men mår överlag riktigt bra och det känns jäkligt skönt :)
  • Bebben84
    Neiti75 skrev 2014-09-03 11:30:40 följande:

Fast samtidigt kanske man bör boka lite i förväg tänker jag?? I värsta fall kan man ju avboka så att någon bättre behövande får tiden. Kan tänka mig att telefontiderna är usla under helgen. Vi åker dessutom bort på fredag vid 16. Hmmmm.

Ring och prata med sköterska på Vc så du hinner få en tid innan :)
  • Bebben84
    blackpeach skrev 2014-09-03 11:40:45 följande:

har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...

Efter 10 min ska man inte läsa av dom just för att det kan visa fel
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-03 12:37:59 följande:
    Kul, jag har också BIM 11/9 :) Har ömma bröstvårtor och inbland ilningar i livmodern. Såg en film på lektionen idag (läser till undersköterska) om precis hur det går till när ett ägg blir befruktat och barnets utveckling i magen. Otroligt häftigt och spännande! Det gör ju att man längtar ännu mer!
    Jag känner ingenting förutom som träningsvärk, ej molvärk, i tjejmagen. Inte känt så innan. Men annars mår jag toppen :)
  • Bebben84
    Liiinis skrev 2014-09-03 16:59:24 följande:
    Jag förstår precis hur du menar med "träningsvärken" :) jag kände så när jag blev gravid i juli fast mitt kändes mer uppåt än ner mot ljumskarna men samma diffusa träningsvärkskänsla :) håller tummarna för att det är ett positivt tecken för dig! :) och hoppas på att jag får känna samma känsla igen om några veckor :)
    Tack söta du :)

Hoppas verkligen att det betyder något bra :). Fast är rätt chill med förhoppningarna. Vågar inte tolka några "tecken" längre :)

Men håller tummarna för oss!
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-03 17:53:31 följande:

Ni som har BIM runt 9/9 när tänkte ni testa? =)

Jag har BIM 11/9 och tänkte testa på ÄL+10 först :). Kliar det i testfingrarna? ;)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-03 18:25:19 följande:

Skickar lite hopp till er tjejer här inne. Tar det sig inte nu så kämpar vi tillsammans nästa gång. Jag vet att det känns skit och jag vill ge upp varje gång i väntan på bim och när mensen kommer känner jag mig nedslagen. Men livet är inte slut här. Vi måste våga njuta på vägen att bli gravid oxå. Kram på er allihopa <3

Helt rätt inställning! Så tänker jag. Jag njuter av livet med min underbara sambo. För sen när bebis kommer så blir det svårt med egentid :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-03 19:59:48 följande:

ÄL+4/5 beroende på när ägget släppte.

Hoppas så på plus när jag testar nästa vecka och inget mf denna gång :)

När ska du testa? :)
  • Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-09-03 19:54:22 följande:

Hörrni tjejer...... Normalt att ha ont i ETT bröst? :s

Jag har kört mig nu att det finns inget "normalt" så ja, man kan nog ha det :). Sen om det betor på mens eller graviditet återstår att se :)
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-03 19:38:23 följande:
    Okej =)

Ja det gör det, haha beställde tester och de kom idag.

Men har tänkt vänta till ÄL+10 med (på fredag) men helst vänta till på lördag!
    Om du kan så håll dig till lördag så du får ett ännu mer säkrare svar :)
Svar på tråden BIM September 2014