• Bebben84

BIM September 2014

Emmissara skrev 2014-09-09 14:09:49 följande:

Har aldrig mått såhär dåligt innan bim

Har varit yr nu i några dagar, illamående som in i helvete och huvudvärk. igår var ambulansen här t.o.m. Då sjukvården ville att ja skulle kollas upp men de bedömde läget som kontrollerat och slapp åka in men har varit hos min läkare idag och tagit massa tester

Är så sjukt rädd vill inte att de ska vara något fel på mig nu när vi försöker skaffa barn

Har sedan ett antal år tillbaka haft lågt blodvärde och risken finns att det har gått ner ännu mer, vet någon hur de påverkas när man är gravid?

Oj var du så dålig att ambulansen fick komma? :O
    Har du pratat med din husläkare nu att du tänkt bli gravid? Du kanske behöver mer tillskott eller liknande? Hoppas i alla fall att illamåendet betyder en liten i magen! :)
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-09 14:14:07 följande:
    Håller tummar och tår att det var sanndrömmar! ;)

Haha! Lycka till och håll oss uppdaterade här om vad stickorna visar! :D
    Ja hur coolt vore inte det! Har inte drömt om test eller bebis alls innan dess så trodde det var ett "tecken" när jag vaknade haha! Tji fick jag :)

Ja vi får båda uppdatera här imorgon :). Sjukt spännande att gå in här varje morgon och kika efter nya plus i tråden :)
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-09 14:22:11 följande:
    Jag drömde dagarna innan bim att jag var på jobbet och hälsade på med bebis!!
    Häftigt :). Snart så :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-09 15:36:21 följande:

Jag vill ju följa er till plus så jag får väl stanna kvar här jag med så vi inte tappar bort varandra i vimlet av alla trådar. Nästa BIM 2/10 :) 

Sex-perioden börjar nog i morgon igen. :) 

Yeeeyyyy! Stanna här :) <3
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-09 14:19:25 följande:
    Tack så mycket! <3

Ja juste, men jag tror det va från cellprovet och biopsi provet..

Om man har cellförändringar kan det då på verka?
    Jag hade det redan innan.

Nä det påverkar inte en graviditet alls
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 15:41:17 följande:

Åh, vad glad jag blir! :)

Mina ältester kommer nog idag eller imorgon, får även hem folsyra som jag ska börja med :)

Härligt! Du har ÄL om ca 6 dagar va? :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Ååååh!! Så underbart! Grattis!!
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 16:44:00 följande:

Tokblankt :(

Men då :(. Testa nästa gång med morgonurin och se om det är någon skillnad
  • Bebben84
    MCLRBL skrev 2014-09-09 17:03:58 följande:

Hoppar gärna in här om det är OK.

Grattis till alla plus!

Jag och min man är inne på försök nr 1.. Så förväntar mig egentligen ingenting men det gör ju inte att man vill mindre för det :b Är helt besatt av minsta lilla grej, "jo men visst ömmar brösten lite", "jaha, nu blev jag sjukt - det måste ju vara ett graviditetssymptom", "klåda - googlar om det är ett graviditetssymptom"... Ja, ni fattar... Har BIM -/+ 2 idag (jag är lite osäker då jag aldrig tänkt på menscyklar osv tidigare). Har testat negativt. Men inget tecken på att mensen är på g.. Och egentligen inga klara grav.symptom heller. Eller jo, en del men det känns som jag bara inbillar mig för att jag känner efter så mkt!

Hur som helst, hoppet finns kvar tills mensen dyker upp! :)

Välkommen :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-09 17:55:39 följande:
    Bebben84 skrev 2014-09-09 16:09:48 följande:

Yeeeyyyy! Stanna här :) <3

Håller tummarna för att vi alla tre snart ska ha ett litet frö i magen!

Ska precis åka och hämta ut vårt fertilitetsglidmedel som jag beställt tidigare, hoppas det gör susen! Hoppar nog över allt vad bisolvon och sånt tjafs heter denna månad, vitamintabletter och regelbundet sex får det nog bli :)
    Åh! Den är jag lite sugen på också! Köpte du den från CB?
Svar på tråden BIM September 2014