• Bebben84

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2014-09-09 21:10:52 följande:

Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så

Välkommen till "testa-imorgon-gänget" :) ingen av oss tror på ett plus imorgon haha!
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 21:21:48 följande:
    Tack! Kul att vi är några som testar samtidigt! :) Haha, "positiva gruppen" :D
    "Positiva-gruppen"lät ju svinbra ju :). Masa plus ;)
  • Bebben84
    heyorange skrev 2014-09-09 21:25:29 följande:

Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!

Tack <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:25:47 följande:

Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(

Fy fan. Hela jag rös :(. Finner inga ord. Kram till dig och din familj <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:49:50 följande:

Jag tror "naturligt" funkar lika bra, inget annat har ju bevisad effekt :) Det kanske hjälper lite på traven, men tycker din idé låter kanon. Jag kör på ältester, folsyra och regelbundet sex :)

Jag kommer köra ÄL-tester och vitaminer. Skippar nog också bisolvon. Men ska nog testa SMEP en gång till :)
  • Bebben84

Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D

• Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-09 22:05:51 följande:

SecretlyMe: jag beklagar verkligen. Fy så ledsamt..! Hoppas din syster och hennes man kan finna styrka i varann och i omgivningen.

Ang test, sällar mig till positiva (hm) gruppen. Har använt en imponerande mängd stickor redan och alla är tokblanka. Bim tors eller fred. Känns som om det inte tagit sig, är rätt säker på att jag skulle plussat redan isåfall. Damn..!!

Välkommen du med till "positiva gruppen" :D. Ska du testa imorgon också?

Jag testade senast igår på ÄL+10 och efter torktid kunde man i rött ljus och rätt vinkel se en liiiiiiiiten skugga till streck. Har inte fått så på annat test.Men kan lika gärna vara spök. Eller är 99,9 % säker på att det är spök. Återstår att se imorgon :)
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 22:14:41 följande:
    Du är inte ensam, är precis likadant här! :p
    Vad skönt att jag inte är ensam med att vara knäpp :D. Det roligaste är att varje gång man inte upptäcker mens så känns det som jordens seger haha! Kan nästan säga högt "yes!" Haha!
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 22:38:55 följande:
    Hahaha ja men eller hur! :D
    Tänk om våra män visste om allt det här haha! Dom har för övrigt en ganska enkel och rolig bit i detta ;). Eller ja, förutom när vi får PMS-utbrott :D
Svar på tråden BIM September 2014