BIM September 2014
Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så
Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så
Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!
Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(
Jag tror "naturligt" funkar lika bra, inget annat har ju bevisad effekt :) Det kanske hjälper lite på traven, men tycker din idé låter kanon. Jag kör på ältester, folsyra och regelbundet sex :)
Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D
SecretlyMe: jag beklagar verkligen. Fy så ledsamt..! Hoppas din syster och hennes man kan finna styrka i varann och i omgivningen.
Ang test, sällar mig till positiva (hm) gruppen. Har använt en imponerande mängd stickor redan och alla är tokblanka. Bim tors eller fred. Känns som om det inte tagit sig, är rätt säker på att jag skulle plussat redan isåfall. Damn..!!
Vet inte alls hur jag ska tolka detta test... Får se hur det blir på bild