• Bebben84

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-10 09:46:35 följande:

Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)

Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)

Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)

• Bebben84
    Paulas mamma skrev 2014-09-10 09:51:02 följande:

Grattis bebben84 till plus :)

Tack! Känns fortfarande heeeeeelt sjukt! Sitter och stirrar på min bild och kopplar liksom inte att det är min bild....
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 09:54:33 följande:
    Vilket gulligt sätt att säga det på :) Så stort grattis till dig!
    tack Glad
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-10 10:06:44 följande:
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 09:46:35 följande:

Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)

Förhoppningsvis joinar vi dig på preggo-sidan om mindre än en månad ;) 

Jag har som mål att vara gravid innan vi flyttar in i huset, och idag fick vi veta att vi får flytta in i månadsskiftet okt/nov så det är ju bäst att jag blir på smällen nu. Haha. 
    Åh det vore HELT fantastiskt att få ha med er på den här resan <3. Hoppas innerligt att det blir så :), Kastar lite gravidstoft över hela tråden och hoppas det smittar av sig :)
  • Bebben84
    Zora skrev 2014-09-10 10:09:07 följande:
    Tänk på att texten på det digitala försvinner efter ett tag (gjorde det på testet jag gjorde när jag var gravid förra gången) tänkte om det är ett tag tills su ska ge honom det. Tror det försvann efter ca 24-48 h (minns inte riktigt)
    Jag tänkte göra testet imorgon bitti och han kommer hem kl 17 så det bör funka hoppas jag :)
  • Bebben84

Shit! Kom på nu att drömmen jag hade för några dagar sedan gick i uppfyllelse! Det blev precis som i drömmen! Coolt Glad

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-10 08:05:46 följande:
    Det gick som väntat här, inget plus i sikte tyvärr! Känns som att mensen är på G också, så jag har nog gett upp hoppet om denna omgång :) Men nästa, då jäklar!
    Men då :( . Håller tummar och tår för att nästa månad är din månad <3
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-10 10:44:45 följande:
    Ja ser ett plus asså :) är så sjukt glad för din skulle bebben84 :) hoppas du inte lämnar oss.. Ditt stöd betyder sjukt mkt iaf för mig :)
    Alla säger plus men min hjärna vägrar ta in det :)

Men åh söta du <3. Blev nästan lite rörd! Jag kommer absolut inte lämna denna tråd. Jag kommer vara kvar här och peppa er genom er resa till ett plus <3
  • Bebben84
    Wintersagah skrev 2014-09-10 11:09:56 följande:

Stort grattis till alla plus!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)

1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!

Åh tack Glad. Jag själv trodde inte ett dugg på det. Gör typ fortfarande inte det :D. Mår liksom för bra för att vara gravid. Men jag kanske mår så bra just för att jag inte har något PMS Glad

Galen känsla är det! Hoppas ni alla får uppleva samma känsla snart! <3
  • Bebben84
    sofiarobin skrev 2014-09-10 11:31:24 följande:

Hej vänner!

Är inne på vårt sjunde försök med första barnet.

Är på äl +4 och har haft molvärk vid ljumskarna typ sen i måndags. När jag hade så sist så kom mensen två veckor senare..

Jag känner att jag redan har gett upp. Ska det verkligen vara såhär svårt :(

Jag hade också samma känsla och plussade idag så ge inte upp! :)
Svar på tråden BIM September 2014