• eagle87

BIM September 2014

Zora skrev 2014-10-02 14:43:42 följande:
    Men va!!? Behöver du gå ner i vikt??? Det kan ju inte vara riktigt rätt tycker jag? Vad jag kan se är du helt proportionerlig och utifrån bild och klädstorlek skulle jag säga att du verkar vara ganska smal och normalbyggd.
    Ok bara för ni är så snälla o stöttande ska jag lägga in en bild med mindre kläder. Ja fattar typ inte hur ja ska gå ner, äter aldrig vitt ris eller bröd, glass o godis typ en gång i veckan, skräpmat nångång i veckan, tränar 2-3 gånger i veckan... Dricker typ aldrig läsk eller alkohol. Vad mer kan man göra??
  • eagle87

Malinbarre: jobbigt men tror ändå du kan vara gravid, de va ju jätte tydligt på cb.. O cb är inte kända för spök...

Ja vet inte när ja har bim är på dag 21 o har fortf inte haft äl. De senaste 2 cyklarna har äl kommit runt dag 30. Vet någon om sen äl gör så chansen att bli gravid blir lägre? Typ att ägget är sämre kvalité? Har lämnat blodprov idag o ska göra de nu på dag 28 o dag 35 igen för o se om äl skett.

• eagle87

Min man fyller 35, 9 nov, har typ planerat o hoppas hela året att jag skulle kunna ge han ett positivt graviditets test med en i love Dad body i födelsedags present. Hoppas de händer. Va på hm igår o kollade på bebis kläder till hans syster son. Grät lite i bilen på väg hem.

• eagle87
    NILE90 skrev 2014-10-07 15:59:35 följande:

Nu på eftermiddagen fick jag ett lugn inom mig med det här med barn. Det kommer liksom när det kommer. Jag kan inte stressa fram ett barn utan när det händer så händer det. Det är bara dumt av mig att gå runt pch vara avundsjuk på alla andra som har barn eller är gravida när jag vet att jag också någon dag kommer få ett barn. Det känns bara bra nu, på något sätt så känns det kul igen.

Fullt fokus på träning, jobb och flytt. Även fast jag flera gånger till kommer känna att det är orättvist så känns det ändå bra att veta hur jag känner nu. Det har varit väldigt fel av mig att stanna livet nu i väntan på barn, jag har liksom tänkt att "det kan jag inte göra för jag är säkert gravid då" om flera saker som skett.

Nu ska jag bara försöka njuta av hösten och allt nytt som det innebär med husköp. :)

Åh va bra att du känner så. Hoppas känslan håller i sig. Kram
  • eagle87

Vissa personer är så jävla okänsliga. Träffade en bekant idag som är gravid i 4 månaden som satt o berätta hur fort de gick, hon slutade med p-piller slutet av juni o blev gravid typ 3 veckor efter. Hon ba jag ville bli gravid nästa år o hade hört att de kan ta tid så vi börja försöka i tid men de tog sig på en gång fastän jag käkat piller. Så berätta hon om en vån de tog 2 år för. Så sa hon att hon skulle blivit jätte ledsen o stressad om de skulle tagit de ett år så fråga hon när vi ska ha barn o hur länge vi försökt. Ja berätta inget detaljerat. Jag förstår att man e överlycklig att man e gravid tycker bara de fel att skryta om hur fort de tog sig när man inte vet va andra går igenom. Eller vad tycker ni? Ja känner mig iaf nerstämd efter de mötet. Hon passade på att inflika att min mans bästa vån ska ha bebis 2 månader innan henne så de verkligen vår tur snart. O här har man inte äns haft äl än. På dag 26 idag men har haft de på dag 30 de senaste 2 cyklarna.

• eagle87

Ja förstår att de inte är hennes fel att hon blev gravid fort de va mer att hon skröt om hur lyckligt lottad hon är o hur synd det är om alla andra som de tar lång tid, o hur jobbigt de skulle varit om de inte tagit sig på en gång. Och att hon sen berättar om alla andra i kretsen som också år gravida o frågar flertal gånger när vi ska ha barn.

• eagle87
    Milie skrev 2014-10-14 13:53:54 följande:

Eagle87? Följer dig med spänning och ser att du har BIM idag!

Hej Millie :) så kul att du är gravid :))))

Ja har inte åns haft ögglossning än, jävla skitkropp. Men har haft blinkande gubbe 3 dagar nu på cb lila så hoppas för fast gubbe imorn. O att de fan tar sig!!!!!!!!
  • eagle87

Har börjat akupunktur idag för att få ordning på menscykel. Hon var så snäll förstående o kunnig, har hjälpt massa personet att bli gravida. Beroende på vart man är i mens cykeln får man specifik behandling. *hoppfull*

• eagle87

Hej. Behöver verkligen råd. Jag är på dag 35 idag, fort inget pos äl test, lr temp höjning. Cb lila har haft blinkande smiley i en vecka nu. Imorse rann de ner färskt blod o toan o har bruna spottings ngr dagar, ja torka mig men de inget där, o nu är de mörka bruna flytningar i trosan som bara rann till men inget när ja torkar. Va kan de vara? Är orolig. Va på akupunktur i onsdags som skulle framkalla äl.

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 13:09:52 följande:

Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.

Kommer också sakna dej. Va har hänt? Kram
Svar på tråden BIM September 2014