• eagle87

BIM September 2014

Carerra skrev 2015-01-13 16:05:48 följande:
    Vad skönt att äntligen få hjälp!! <3
    Verkligen :) känner mig positiv nu ;)
  • eagle87

Alla som de inte står BF på under plussat listan så hade bim runt sept har de plussat lr är de folk som bara försvunnit?

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-16 15:03:48 följande:
    De har plussat men inte angivit BF datum.
    Oj va många som plussat.. Ja va me i min första bim tråd i maj. Skönt iaf att denna e kvar. Så man slipper hoppa... Mår du bättre?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-16 18:53:26 följande:
    Jag mår sämre.

Jag har varit så stressad att jag återigen tappar närminnet och mitt i allt fick jag rutan totalkrossad av en duvhök idag. Splitter överallt.. Kände mig precis likadan inombords. När jag såg höken sluta sina ögon och blöda från huvudet började jag gråta för allt det var värt. Jag orkar inte..

Hur mår du?
    Va jobbigt :( är de pga stressen att bli gravid lr är de andra saker också? Jo de ok beräknad äl nästa vecka ska testa bisolvon denna månad, sista naturliga försöket.. Känner mig lite positiv. Har ni slutat försöka?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-18 07:52:54 följande:
    Hoppas det tar sig :)

Ja, vi har slutat försöka och det är inte där stressen ligger. Ska som sagt sjukskrivas så ekonomin är oviss, vi håller på att flytta och flyttstäda hans lägenhet, ska hinna jobba och sälja grejer från lägenheten samtidigt som jag måste städa och tvätta m.m då jag håller visningar på lägenheten oxå. Eftersom jag är extremt stresskänslig får jag problem med närminnet samt ångest. Går inte bli gravid i den här miljön.. Ett klokt beslut.
    Åh hoppas de lugnar ner sig snart O ni kan settle down i hans nya lägenhet ... Har du testat typ yoga? Om vädret va bra kan de va skönt O promenera när man har mkt på g O känner sej stressad.
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-01-19 20:27:20 följande:

Tog precis ett test nu, och det var så jävla negativt. Är så fruktansvärt ledsen och besviken.. Har längtat så himla länge efter en alldeles egen bebis och nu när vi äntligen försöker så blir det inget! Sambon och jag har ju tillsammans bestämt oss för att ta ett uppehåll med bebisverkstaden tills april om det inte skulle ta sig denna gång, så nu kommer vi ta en paus från allt som har med bebis att göra. Och fy fan vad det svider. Är så fruktansvärt rädd att det är fel på någon av oss och att vi inte kan få egna barn. Mycket känslor ikväll, skönt att man kan lätta på hjärtat hos några som förstår..

Gud va tråkigt :( hur känner du? Skulle du vilja fortsätta försöka? Ja tror inte du behöver va orolig du blev ju gravid ganska fort innan även fast de inte sluta så bra :( så är söker på att de kommer ta sig igen
  • eagle87

Så irriterad på dag 16 idag, använder inte äl test men brukar ha äl runt dag 20.! Va i Sverige ensam O kom hem igår tog inte me mig termometer till sve O imorse va tempen hög så har ägglossat tidigare O kanske missat de :( hade sex igår

• eagle87

Låg Temp imorse så har kanske inte alls haft äl... Någon mer som har äl i dagarna?

• eagle87

Känner samma, fyller 28 I maj o min man 36 I nov.....

Lizzie09 skrev 2015-01-22 00:21:07 följande:

Jag också :'( Längtan är så fruktansvärt stor och jag kan knappt tänka på bebis utan att börja gråta, och man tänker ju på det många timmar om dagen.. Jag fyller 23 snart och känner likadant :( Vet att det kan låta lite uttjatat, men det Kommer bli vår tur så småningom, även fast det just nu känns väldigt långt borta.. I vilket del av landet bor du?

• eagle87
    Nostalgity skrev 2015-01-25 17:45:33 följande:

Tror fasiken att appen har rätt denna månad ang äl. Har ont i brösten oerhört mycket och det gör ont i ländryggen idag. Äl enligt Appen idag.

Skrev tidigare att jag helst inte vill bli gravid i just Jan månad pga att båda mina barn blev till i Jan och dom fyller båda i okt.

Pojken hade BF 27sept och flickan 21 okt. Meeen, så blev det ju inte.

Dock hade vi sex imorse! Blir jag gravid denna gång...är BF 17-18 okt. Haha vilket jag finner smått oroande men samtidigt komiskt.

Läst i flera artiklar att alla fertila kvinnor har en spec månad när dom är som MEST fertila, på året. Antar att min är Januari!

....detta var lite av mina söndagstankar.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ja har oxå äl idag, fick positiv igår, fjärde dagen irad vi har sex idag så hoppas som fan att de tagit sig. Våran bröllopsdag är 19 okt O de finns inget ja hellre önskar än en bebis i famnen på bröllopsdagen :)
Svar på tråden BIM September 2014