• eagle87

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2015-01-01 12:12:33 följande:

Knaappeen - Hoppas på nidis :/

Pyret - inget jag varit med om tror jag..

Bim idag. Ingen mens i sikte ännu. Haft mycket mensvärk och trott den ska ha kommit sen i förrgår. Kan inte ta tempen idag, vi drack igår och haft en extremt osammanhängande sömn. Ville inte göra test igår för var stensäker på mens. Well, vi får vänta o se..

Ska du tests ngt idag om inte mensen dyker upp?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-02 22:42:32 följande:

Håller tummarna mina stenhårt för dig. 

Jag har inte kunnat vänta med test sen vi började försöka, haha. Jag har extremt dåligt tålamod!

Åh om du hade termometern me dej skulle du ju veta mer :) hoppas så mkt att mensen inte kommer o du får pluss.

Jag hade tjocka vita flytningar igår o e väldigt gasig. Men har samtidigt PMS så vet inte vill testa snart bara för döda hoppet men innerst inne har man ju hopp o man blir ju så ledsen av neg test.
  • eagle87

Ok de börjar bli spännande. Äl+9 o gick på toa efter sex o då va de lite ljusrosa blod på pappret hoppas såååå mkt på nidblödning aldrig blödigt innan.

• eagle87

Tempdipp idag på äl+10. Aldrig haft mindre ån 15-16 dagar mellan äl o mens. Antingen har ja bara haft förhöjd temp pga temp o äl har inte skett.

• eagle87

Rosa flytningar Idag igen efter sex. Äl+10 bim-6. Är tempen hög imorn så är de nog nidblödning. Hoppas. Kommer va svårt att sova

• eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-01-03 20:05:17 följande:
    Eller så är det så att du har sköra slemhinnor pga graviditet, vilket är ganska vanligt. Håller tummarna <3
    Hade tempdipp imorse. Får vanligtvis aldrig dipp förräns dagen före mens o bim är 9/1. Så fattar inte :( men tänkte kanske implantations dipp + blödning. Kul med äl. Hoppas det tar sig <3.
  • eagle87

Tempa nyss o den e fortf låg så antar att de betyder att jag aldrig hade äl o alla de förhöjda temperatur var pga virus i kroppen. Är så jävla ledsen av hur lurad man kan bli. Ja som börja dagdrömma om implantation o när ja skulle testa. Va så glad att min kropp äntligen börja funka igen . Har haft regelbunden mens i hela mitt liv tills vi börja försöka. Varför är allt så orättvist? Jag orkar bara inte mer.

Svar på tråden BIM September 2014