BIM September 2014

Åh blir knäpp sov nyss ca 2 timmar o provade tempa när ja vaknade... Då har tempen höjts igen till 36.82 den va på 36,02 imorse., ingen mens o jättemjuk tapp. Åh hoppas den fortsätter va hög nu o de va en implantation dipp.
Fick mens idag :(( Undrar om någon kan vara snäll o hjälpa mig.... Behöver lite råd... Tog rosenrot 3 cyklar o fick regelbunden mens typ 31-32 dagars cykel.. Slutade me de för fick mer PMS o ville titta om cykeln rätta till sig.. Då blev den oregelbunden igen första 47 dagar andra 51. Fick mens idag o har tid nu för utredning 1 oktober men om jag får äl i tid så har jag äl ca 28-30 sept. Så alltså vårt sista försök innan utredning, har gjort blodprov o mannen spermieprov. Vill så gärna plussa o slippa få hjälp... Ja blev ju inte gravid me rosenrot trots att jag fick regelbunden mens o använde äl test. Nu undrar jag är de bättre att gynekologen ser som det är utan rosenrot, agnus castus eller ska jag go all in sista försöket? Undrar även en annan grej jag Tempade denna cykel men testade inte med äl test pga oregelbunden cykel.... Vi hade sex på fredan den 29/8 och jag fick mens idag tror ni de va försent? Hade såklart sex andra dagar men detta va närmast äl. Så tacksam för svar....
Vill bara skriva av mig lite o få råd. Min mans syster som jag ogillar o har dålig relation med fick en son för 2 veckor sen. Min man som har ganska stor barnlängtan är typ helt besatt av hennes bebis, vill gå hem till henne varje dag, pratar ständigt om bebisen, hon diskuterar amning med honom. Medans jag typ helt nerbruten för att jag aldrig blir gravid. De gör så ont att se han med bebisen o veta att jag kanske aldrig kan ge honom de. Känns som hon tagit min plats, de va ju han o ja som skulle vara familj o nu är han bara me dem. Jag har bara träffat hennes bebis en gång o orkar inte träffa dem mer nu för att de känns bara för jobbigt. Hon tror att jag e avundsjuk o jag e väll det. Har försökt förklara till min man hur ja känner o han förstår för stunden men sen glömmer han bort o blir som vanligt. Han bad mig om hjälp att göra fint hemma hos dem för deras ankomst o ja gjorde de men de va så jobbigt o bygga vagnen o vika alla bebis kläder som va nytvättade. Ja ordnade hennes babyshower o de va oxå super jobbigt. Har nån något råd?
Kan någon lägga till mig... Bim 14 okt.. 27 år första barnet 100 försöket ( 7 försöket) men haft oSkyddat i 11 månader nu.
Kan nån lägga till mig 14/10 27 år första barnet 7 försöket