• Pyret 85

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-27 06:20:56 följande:

Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.

Skit också! Fast än har ju inte mensen kommit!! Massa kramar!
  • Pyret 85
    Liiinis skrev 2014-09-27 15:12:11 följande:

Jag är gravid!!! :D

Fast jag vågar inte bli riktigt, riktigt lättad och glad än :) I juli blev jag gravid för att bara någon dag senare få ett tidigt missfall. Håller tummarna hårt som attan för att det lilla livet ska stanna kvar den här gången <3

Supersvagt streck på stickan (som knappt syns på kort) men det digitala kan ju inte bli otydligt :)

Grattis!!
  • Pyret 85
    camifranky skrev 2014-09-27 08:03:55 följande:
    Har du runt 36 i vanliga fall eller är det lågt? Jag har inte tempat såhär nu men brukar ligga på runt 36,6 i vanliga fall. Tänkte om det är lågt eller rätt normalt :)
    Tempen stod på 36.5 sen ska man ju lägga till 0,5 för att få den riktiga kroppstempen men det kvittar ju just nu. ser ju ändå höjning/sänkning.
    så 37.0 var ju min riktiga temp.
  • Pyret 85

Alltså jag vet inte vad som hänseende min kropp. Har en väldigt påtaglig mensvärk och har haft hela em och kvällen. Mensen är ju över sen två dagar tillbaka. När jag var på toa innan så kom det en lång slemsträng helt genomskinlig med yttepytte rosa i. Varför kan inte bara kroppen bete sig som vanligt?

• Pyret 85

Min temp gick upp 0,4 grader. Har ju iofs varit lite struligt med sömnen i natt.

• Pyret 85

Mensvärk igen, dock snäppet mildare än igår för då var det förjävligt. Igår hade jag också långa strängar av genomskinliga flytningar, dock bara när jag var på toa. Någon som haft liknande eller vet varför kroppen beter sig såhär?

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-28 12:29:49 följande:

Så hade jag denna cykel. Mensvärkskänslan alltså. Vet inte varför dock..

hm skumt. jaja.. flytningarna har fortsatt idag också. När jag kissat klart hänger där liksom en lång flytning från härligheten på typ 8-10 cm.. förlåt om jag är ingående. kanske pre-äl flytningar eller nått. vad vet jag.
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-09-28 14:48:08 följande:

Nu vet jag inte vilken dag i cykeln du är på, men man kan ju ha älflytningar upp till en vecka (kanske ännu längre?) innan äl, så jag gissar på att det är äl flytningar du har. Vet att jag själv vissa månader märker av dem långt innan äl och vissa månader (som nu) har jag inte sett röken av dem trots att äl med stor sannolikhet var igår (lär se på tempen om 2-3 dagar om äl var igår)

Jag är på dag 9 så det är ju egentligen inget konstigt om jag har flytningar nu då ÄL brukar ske dag 15 ca. Blev bara lite chockad att det kom så snabbt efter mensen. Mensen slutade ju i torsdags och så kom dessa "symptomen" igår. Hoppas min cykel rättat till sig nu.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-28 15:42:15 följande:

Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(

Förkyld som tusan också, så jag orkar inte ens tänka på symptom för bebis.

Krya på dig!
Svar på tråden BIM September 2014