• Pyret 85

BIM September 2014

Jag har väl också "turen" att bli gravid ganska lätt. Oplanerat trots p-piller med sonen och på försök nr två i juli (som tyvärr inte slutade väl). Vi får se hur snabbt det går denna gången. Men jag vill ju inte att någon tycker illa om mig för det. Man får ju acceptera att det tar olika tid för alla.

• Pyret 85
    Nostalgity skrev 2014-10-09 19:22:41 följande:

Får man ibte alltid äl när testerna ger färg? Är helt ny på äl fronten testar dock inte själv.

för att testet ska vara positivt så ska test-strecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-09 19:40:51 följande:
    I morgon får du säkert positivt! :)

Jag är på dag 8 idag och gjorde ett ÄL-test som var förvånansvärt starkt. Brukar ibland vara det direkt efter mens, men min mens slutade ju för 3-4 dagar sen. Kan kanske bero på apiforcen...
    då har vi kanske BIm samtidigt

Mitt BIM kommer ju flyttas nu beroende på när jag får ÄL. Låter det stå som det gör i BIM-listan tills jag vet säkert.
  • Pyret 85
    Charlie40 skrev 2014-10-09 23:58:23 följande:

Blinkande smiley på cb äl test imorse och nu hoppas vi på Max imorgon. Bim 25/10. Någon mer som har äl i dagarna?

Jag har förhoppningsvis ÄL i dagarna.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-10-09 21:05:59 följande:

Nu är jag tillbaka. Mensen är över för denna gången och vi böjar med nästa vända SMEP nu ikväll. Femte försöket.

Var på begravning för min morfar igår. Sista i den generationen som gått bort så ni är vi bara två generationer i min närmaste familj. Mamma har tre syskon som alla har barnbarn. Två av dem väntar ännu ett barnbarn, en kusin och en partner till kusin var höggravida på begravningen. Så samtal om barnbarn och om julfirande kom upp. Hoppas hoppas hoppas sååååå att vi har ett litet frö i magen tills jul. Vet inte vad jag ska göra annars faktiskt smile4.gif känns stressande att det bara finns två chanser kvar att det tar sig innan jul. Tekniskt sätt tre, men BIM är efter julafton i December.

Hur många har lämnat gruppen nu? Verkar vara ett litet gäng kvar? Kanske dags att uppdatera BIM listan till endast de som finns kvar om någon orkar det.

Kram alla

Beklagar sorgen efter din morfar! Ja nu är det inte långt till jul. Hoppas på många fina plus i tråden innan dess.

Nä känns som de flesta försvunnit från tråden.
  • Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-09 23:23:45 följande:

Äl+4.... Sniglar sig fram.....

Hur känns det?
  • Pyret 85

Tempen sjönk ytterligare idag, jag som måste analysera allt hoppas ju det betyder ÄL i helgen.

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-10 05:26:47 följande:
    Känner absolut ingenting
    Fast och andra sidan är det ju bara 4 dagar sen ÄL så det är ju inget konstigt att inte känna något ännu.
Svar på tråden BIM September 2014