BIM September 2014
NILE90 & secretlyme: Jag ser ju på båda era!!! Åååh hoppas dom ökar i styrka!
NILE90 & secretlyme: Jag ser ju på båda era!!! Åååh hoppas dom ökar i styrka!
Hej och hå vad det händer grejer i tråden!
Grattis till er som plussat!
och ni som lagt upp bilder idag så ser jag streck på allihop! Så jag håller tummarna för er nu!!!!
Dag 11. Inga flytningar alls idag. Får se hur sen ÄL blir denna månaden. Iaf inte positivt ÄL-test ännu.
Är ju eg sex-dag idag men jag har en sån fruktansvärd huvudvärk så vi får väl se ikväll om det blir något annars får det bli imorgon istället. Har dessutom sovit middag 3 timmar nu på em. Öppnar ju på jobb både tisdagar och onsdagar och då går jag ju upp megatidigt.
Mm tror det är fel på mina med. Har sån sjuk mensvärk ikväll. Är pessimistisk nu så jag går och lägger mig innan jag totalt bryter ihop och kastar skit i trådarna här.
Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)
Grattis till er som plussat!
tempen steg 0,4 grader idag igen. ska den verkligen åka som en jojo så från dag till dag?
Oj oj oj vad det plussas!
Grattis alla!
Wohooo! Grattis till alla plus! Vad kul att kika in och se så många glada
För min del är Äl över och nu är det bara väntan kvar fram till helgen 11-12 oktober.. Tempen har varit lite lurig efter Äl, men Fertilityfriend satte ändå Äl till den dagen jag hoppades på. Har dock i bakhuvudet att Äl kan ha inträffat något senare, fast FF bör ju ha rätt bra koll. Bara att vänta och hoppas!!