-
nä jag har BIM på måndag så jag är ju tidigt ute i vilket fall som.Fian88 skrev 2014-09-19 07:32:39 följande:Så tråkigt! Har du bim idag? Kanske ska vänta några dagar till (om inte mensen dyker upp) så hormonhalten hinner stiga lite mer?
-
på ÄL+7 tror jag absolut att du kan känna av symptom.Fian88 skrev 2014-09-19 08:15:57 följande:
Skriver samma sak igen . Har molvärk i magen vilket jag inte brukar ha mellan ägglossning och mens. Är det möjligt att känna det så tidigt om det nu tagit sig? Ägglossning för en vecka sedan. När jag testade positivt med sonen gjorde jag det efter att ha haft molvärk i en vecka utan att mensen dök upp. Fasen, försökt få mig själv att INTE överanalysera allt hela tiden men är så svårt att låta bli! Ska i alla fall verkligen försöka hålla mig från att testa innan bim!
-
tror snarare att det är spökstreck än mf faktiskt.Det vackraste skrev 2014-09-19 07:32:35 följande:Kan va mf
:/ urrk...... -
fast du har ju inte haft BIM än. finns ju vissa som plussar jättesent.Millannn skrev 2014-09-19 07:54:30 följande:
BIM-2 och negativt test imorse... Ni kan väl ta bort mig från listan antar jag :/
-
jag köpte från gravidkollen.Peeernilla skrev 2014-09-19 08:31:04 följande:
Vad använder ni för äl test? Har 4 stickor kvar från testlagret och tänkte köpa hem fler. Dom får inte vara allt för dyra :P
-
Grattis!!!Manelma skrev 2014-09-19 09:39:48 följande:
Tycker det är så svårt att fånga på bild. Va tvungen att ta två tester bara för att se att det inte är en som visar konstigheter. Åh va nervös jag kommer va imorgon!!!! Tack alla!!
-
Idag är jag så bitter över morgonens test. Det skulle ju vara starkare idag!!!
-
Blää nu tänker jag vänta in mensen som säkert kommer i början på nästa vecka. Brukar inte bli berörd utav negativa tester men denna gången blir jag det.
Förstår dock inte varför jag mår så illa. -
ÄlskarMina skrev 2014-09-19 21:02:36 följande:
Tappa ej hoppet. Nu håller vi tummarna här! Är ju trots allt inte bim än.
Nä jag vet att BIM inte har varit, blev bara så less.carolinheiner skrev 2014-09-19 21:43:05 följande:Kom igen! Än är hoppet inte förlorat! :)
Molvärk i magen idag och illamåendet sitter i.
-
jo men negativt....mrshellstrom skrev 2014-09-20 08:13:41 följande:Inte tagit något mer test Pyret?