Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Här har FF satt ut äl, 6 dagar innan bim :s Antar att jag har för få tempar efter mensen och fram mot egentlig äl.

Äl+10 idag och tredje dagen med hög och stadig temp, 37.0-37.1. Vid det här laget brukar jag ligga på 36.8-36.9 :D

Reggi, hoppas du får en skitkul fest!! Kram

• SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-03-03 10:17:02 följande:

Hade sex tidigt imorse och när jag sen gick upp ca 3 timmar senare, kom det färskt blod. Vet ännu inte om det är från livmodertappen då jag har en väldigt känslig sådan och brukar blöda vid samlag, eller om det är mensen... Två dagar tidigt.

Det återstår att se under dagen.

Är det mensen så har min cykel varit 25 dagar, i två månader nu. Äl 17 e mars och bim 30e mars isf.

Enligt Appen hade vi prickat in å hade sex på äl dagen.

Ja, det där med att pricka äl verkar inte alltid funka :( Får hoppas att du bara har känslig tapp och att det inte är mensen.
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2015-03-03 12:51:51 följande:

Vi har prickat in ÄL på alla våra 10 försök och ingen bebis i sikte, så det fungerar definitivt inte alltid! Bara 20% chans om man prickat in exakt enligt statestik.

Mm.. Är ju samma här :)
  • SecretlyMe

Börjar bli otålig och alldeles för nyfiken.. Jag vill göra ett test redan nu, men är lite orolig för vad sambon ska tycka som alltid tycker det är slöseri med test innan mensen är sen.. Jag vill ju att han ska vilja och hoppas lika mycket som mig (att han oxå vill att jag testar nu och hoppas) så jag tvekar.. Men jag vill! Frågan är, rfsu testa tidigt eller cb..?

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-03 15:08:09 följande:

Vilken dag är du på hehe?

Äl +10, bim -3.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-03 15:20:22 följande:

Behöver råd, tror jag nämnt detta innan men sön den 15 mars e morsdag här i England, har bim 13 lr 14, är jag gravid så har jag inget emot att fira min svärmor me min mans familj. Men får jag mens så vill jag verkligen inte gå dit O träffa hans jävla bitch syrra som kommer trycka upp i mitt ansikte hur underbart de e O va mamma O hur synd de e om mig, se han me hennes barn, vara falsk mot min svärmor som önskar att hennes son aldrig träffat mig. Vill isåfall bara va hemma O va ledsen O sörja att första försöket med letrozol gick år helvete trots att vi hade sex 6 dagar i rad. Men han e ju så nära dem O har redan börjat spåna på va han ska köpa. O kommer nog tycka jag e fjantig. O ja kommer ju inte veta på förhand så jag kan planera ngt annat. Så vidare jag inte testar tidigt. Glömde säga att hans syrra hade så fint lagt fram ett antal gravid tidningar O bilder på bordet sist vi var där i lördags. Hon har ju redan barn så vet att hon la fram dem för att hoppas såra mig.

Gå inte dit tycker jag. Och är inte din sambo stöttande i detta förstår jag inte varför du låter honom vara med dig? Jag kanske låter hård, men hans familj är kräk. Ingen ska tvinga dig att umgås med såna människor. Sålla bort dom ur ditt liv och så får han åka dit själv.
  • SecretlyMe

Tog ett test ikväll, vanliga rfsu men det tycks vara negativt. Hade kissat bara 30min innan men jag var otålig :p Har ett till att ta imorgonbitti.

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-03 18:06:17 följande:

Åhh Så nyfiken. Men du måste vara kvar i tråden även om

Du får pluss ok???

Jag är oxå nyfiken!

Självklart stannar jag kvar i tråden tillsammans med er :) <3
  • SecretlyMe

Jag tycker jag ser nåt när jag anstränger mig myycket haha. Har lyst bakom och framför med lampa men strecket verkar vara vitt. Jag är så otålig nu!!
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-03-03 18:27:23 följande:

Spännande! Hoppas du får ett plus om några dagar! :)

Testar igen imorgon, har bim på fredag så är det inget imorgon blir det förmodligen inget "inom några dagar" :p Tack ändå :)
Svar på tråden BIM September 2014