eagle87 skrev 2015-03-03 15:20:22 följande:
Behöver råd, tror jag nämnt detta innan men sön den 15 mars e morsdag här i England, har bim 13 lr 14, är jag gravid så har jag inget emot att fira min svärmor me min mans familj. Men får jag mens så vill jag verkligen inte gå dit O träffa hans jävla bitch syrra som kommer trycka upp i mitt ansikte hur underbart de e O va mamma O hur synd de e om mig, se han me hennes barn, vara falsk mot min svärmor som önskar att hennes son aldrig träffat mig. Vill isåfall bara va hemma O va ledsen O sörja att första försöket med letrozol gick år helvete trots att vi hade sex 6 dagar i rad. Men han e ju så nära dem O har redan börjat spåna på va han ska köpa. O kommer nog tycka jag e fjantig. O ja kommer ju inte veta på förhand så jag kan planera ngt annat. Så vidare jag inte testar tidigt. Glömde säga att hans syrra hade så fint lagt fram ett antal gravid tidningar O bilder på bordet sist vi var där i lördags. Hon har ju redan barn så vet att hon la fram dem för att hoppas såra mig.
Gå inte dit tycker jag. Och är inte din sambo stöttande i detta förstår jag inte varför du låter honom vara med dig? Jag kanske låter hård, men hans familj är kräk. Ingen ska tvinga dig att umgås med såna människor. Sålla bort dom ur ditt liv och så får han åka dit själv.