BIM September 2014
Mensjävelshelvet har kommit idag. Två dagar tidigt. Orkar inte
Mensjävelshelvet har kommit idag. Två dagar tidigt. Orkar inte
Här är äl nu över. Jäklar vilken värk jag hade i lördags! Vi fick till det fredag, två gånger på lördagen, igår och idag. Igår kollade jag tempen och den var på 37.0! Kan temphöjningen komma redan dagen efter ägglossning?
Imorse glömde jag tempa, gör det imorgon igen :) Känns verkligen positivt att ha prickat in optimalt! Nu är jag väldigt spänd fram till bim :D
Hej har skrivit lite i andra trådar men har inte direkt fått svar. Så provar här. Åt letrozol dag 3-7. Älflytningar dag 9. Utslag på cb rosa dag 10 plus äl smärtor. Tempar men tycker inte tempen gått upp lika mkt som den brukar. Har testat varje dag men får bara tom ring. Vill verkligen veta om jag haft äl lr inte? Tacksam för svar.
Åh vad roligt att ni pricka in den totalt!
Jag håller mina tummar, det låter ju iaf lovande hehe
Vi lyckades ju iaf också pricka rätt bra!
Trotts att jag inte trode de, men äl inföll tidigare så de blev perfekt hehe
Kändes i livmodern igår en stund och idag har jag haft en molande men samtidigt stickande värk som går ut mot ljumskarna, kanske något som gräver sig in i livmoderväggen? Haha
När tänker du testa dig?
Spännande, håller tummarna så hårt jag kan! :) När har du BIM?
Hoppas oxå så mkt för dej. Spec nu när ni prickat in så bra:) hoppas du har rätt ang min äl isåfall har vi bim samtidigt. :)) jag har tid hos gyn på torsdag så då får jag lite svar! Cant wait
Ser att vi har bim dagarna efter varann, ev samma dag.
Lizzie09 Det gick åt helvete denna gång med. Det blev skrapning förra fredagen och analys för att utesluta mola. Så nu måste vi vänta på provsvar ca 4-6 veckor och får inte försöka innan vi fått svar. Om det är mola får vi inte försöka på 3-6 månader. Är inte så orolig att det ska vara en mola,nu får det vara nog med elände.Två missfall i rad (vecka 10 och 8) på 4 månader. Känner mig knäckt men har bra stöd av mannen och har en så bra läkare som sköter vår fertilitetsutredning.
Hur går det själv?
Nu har jag lyckats med FF haha, en sisådär 2 år senare :p Nu har den inte satt ut äl och inte coverline men det kommer väl om nån dag kanske :) Hoppas den kan indikera min äl fastän jag inte har tempen för den dagen :)
Äl +3 här, hur ligger ni andra till?
Hur många av er har berättat för era föräldrar/familjen att ni försöker skaffa barn?
Hur många av er tänker ta ett uppehåll i Mars månad för att undvika Decemberbebis? Vad är era tankar om detta?