Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

FruA78 skrev 2015-03-05 20:17:08 följande:

Ja det ville jag med, kändes som det. Men så länge du inte fått mens finns hoppet. Kan ju vara sköra slemhinnor.

Blodet kom från tappen. :/ Samma visa varje månad, rosa på pappret i samband med mensvärk betyder mens :(
  • SecretlyMe
    FruA78 skrev 2015-03-05 21:53:50 följande:

Secretlyme: vad tråkigt!

Ja, milt uttryckt...
  • SecretlyMe

Sovit som mest en timme inatt. Min mor är den värsta snarkaren!! Inte ens hörlurar med musik kunde tysta ner. Gissar att tempen blir felaktig men den är fortfarande hög. Haft riktigt ont, mensvärk, hela natten. Ingen mens än men har ju hela 24h på mig haha.

Kollade bf datum för skojs skull. November, fredag den 13. Kul ;)

• SecretlyMe
    tillklaras skrev 2015-03-06 06:19:15 följande:

Hej alla!<3

Förlåt för tystnaden från mig. Jag har lixom inget smart att tillägga i tiden mellan mens och äl:)

Fick äntligen fullt utslag på äl-test i morse, två dagar senare än beräknat utifrån tidigare äl. Så nu kör vi!;)

Jag hoppas så väldigt mycket på mars då det hade gett ett bf i nov. I dec -13 föddes och dog vår son-och då vill jag gärna inte vara höggravid eller föda. Och i jan -12 föddes vår dotter, så det hade varit fint med olika födelsedagsmånader på syskonen. Men, skulle det bli plus i april/maj är det givetvis välkommet! Jag bara önsketänker lite..

SecretlyMe, vet det där med blod från tappen..det är alltid skifttecknet på mens för mig:(

Kramar!

Ja, är väl bara inse att vi kommer behöva hjälp.

Härligt att du fått positivt på ältest, hoppas det tar sig nu!
  • SecretlyMe
    FruA78 skrev 2015-03-06 15:41:08 följande:

Ser nåt svagt. Vad spännande!! :) nyss tagit testet eller?

Ja..
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-03-06 15:44:25 följande:

Ser tyvärr inget :/ Som jag har skrivit tidigare så tipsar jag om att aldrig lita på ett redigerat kort av CB, eftersom det är väldigt lätt att redigera fram ett spök. Men jag hoppas såklart att det är något där på riktigt i verkligheten! :) Håller tummarna!

Trixade för att det inte gick att få med på bild lika bra. Har två oredigerade med bland bilderna. Men men, jag ser iallafall :) blir nytt imorgon.
  • SecretlyMe

Tack för titten Pyret! Den sista bilden samt bild nr 2 är oredigerade.

När jag utfört testet dök ett tydligt plus upp, men det "vandrade vidare" några sekunder senare. Inte varit med om det innan, är det alltid så annars?

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-03-06 17:57:39 följande:

Nu när jag sitter vid datorn så ser jag även på de två andra bilderna. Ååh håller tummarna så hårt för dig!

Ja, kvalitén blir urkass när man laddar upp/tittar från mobilen!

Tack snälla du, jag hoppas så mycket att tårarna nästan rinner. Tummarna är blå!

Väntar nog till måndag. Kan hända att mensen bara vill dumma sig..
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-06 18:20:28 följande:

Jag ser och hoppas oxå !!!!!!! Jävla mkt

Gaah :D
Svar på tråden BIM September 2014