Mesakura skrev 2014-11-21 06:13:22 följande:
Bra fråga där. Enligt min gamla cykel brukar äl vara ca på dag 14. Alltså borde den varit den 13 nov. Hoho då hade jag sex! Förra månaden borde den kommit den 12 el. 13 okt enligt gamla cykeln men tror den blev några dagar senare. Funderar på om den typ. Jag vet inte men kanske var precis innan mensen som började den 31 okt?
För den mensen var väldigt annorlunda mot va jag brukar ha. Den var längre och nästan som om det kanske fortfarande var lite mf kvar som kom ut. Ytterst små bitar men ändå något mer än vanligt.
Men om nu min äl var den 13 borde jag väl inte redan den 17 få känningar?
Nä, men det kan ju hända. Om ägget blivit befruktat sent i sin gång och det endast tar 3 dagar innan det fastnar så går det ju. Eller så är du extra känslig nu eller haft äl tidigare än vad du tror. Iofs känner jag ingenting det högg till i brösten i onsdags som fan och nu ingenting igen. Så var det i somras innan mf. Så jag vet inte.
Ahh jag vet inte... Vi får hålla tummarna.
Funderar på å testa men vill egentligen inte, nä väntar nog tills på måndag när bim är fast jag tror iofs jag borde haft bim igår eller idag... Blir inte klok på min cykel heller..