• carrolinea

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Funderar på att testa 1 mån med äl-test för att de om det verkligen är äl jag känner.

Sorry för två inlägg

• carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-09-17 19:13:19 följande:
    Ja men prova ÄL tester redan nu. Clearblue har ju digital med glad gubbe eller rund ring. 10 st stickor så man kan testa. Det visar dina 2 mest fertila dagar. Jag använde ju den efter mitt mf. :)
    Jo ska nog göra det för att se, eller så kör vi på denna månad med och köper till nästa bara för att kolla hur det verkligen är
  • carrolinea

Tror faktiskt det är första gången jag har äl sen mf. Har sjukt starka symptom på det. Ont i brösten osv men samtidigt oxå illamående brukar inte ha det. Så får hålla tummarna att det blev ngn nu.

• carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-09-24 07:37:13 följande:

Vad skönt, hoppas din känsla stämmer och att det tog sig. Då är det bara två jobbiga veckors väntan kvar. :/

Idag ska jag till MVC. känns lite nervöst men jag hoppas jag får boka in en tid för ul.

Jag tror garanterat det är så. Med tanke på brösten, men samtidigt har jag även fått sjukt känsliga bröstvårtor så jo jag är helt säker.

Ja hoppas jag med :).

Vad skönt, hoppas det går bra :)
  • carrolinea
    Sommar15 skrev 2014-09-24 19:08:07 följande:

Äntligen är jag klar med detta hemska ma! Var på återbesök idag och fick ok på att allt äntligen är ute efter 2 cytotec och en skrapning. Blödningen borde sluta snart och hcg var nere på 19. Nu kan jag äntligen börja se framåt och fokusera på ny bebis! Ska börja äl-testa så snart det slutat blöda så jag inte missar den... :)

Vad skönt! Hoppas du slutar blöda snart och att du får äl som du ska.
  • carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-09-24 22:03:33 följande:
    Härligt! Då väntar vi bara in det fina plusset. :) har du bestämt dig för tidigaste testdagen? :)

Det gick bra hos MVC, hade perfekta värden och fick en tid för ul den 27/10. :)
    Vad skönt :).

Nä de har jag inte hunnit fundera på. Men tidigast nästa helg men väntar nog in bim faktiskt.
  • carrolinea
    Mesakura skrev 2014-10-01 16:42:06 följande:

Hmm mm får se hur jag gör. Ett privat vul kostar liksom 900kr här så vill inte riktigt betala det bara för att se om det finns rester kvar

Men vad händer om du åker in till gynakuten?

Fast samtidigt förstår jag dig. Jag tror man känner på sig med om man har förlorat ngt som finns i kroppen. Jag var ungefär som dig och det kändes som man hade förlorat en del. Jag har inte kollat upp det och tror iofs att detta är första äl efter och att jag har hoppat över två månader iaf min känsla. det kanske beror på att jag inte kollade.

Ursäkta mitt virriga svar men är så sjukt trött just nu. Funderar på att sova en stund.
  • carrolinea
    Krabban skrev 2014-10-03 17:05:22 följande:
    maddie85 skrev 2014-10-02 05:51:33 följande:Jag tror nästan att det är det! Hade ju även en magkänsla precis innan, sedan kanske jag kände efter mer noga, men det kändes verkligen! Hoppas
    Jag hade exakt samma!
    Gick och hoppades att jag på nåt sjukt sätt blivit gravid för det kändes så starkt och sen igår fick jag LH stegringen.

Jag fick min ägglossning 27 dagar efter missfallets första dag. Det konstiga är att det är som att min kropp bara hoppat in i mina gamla datum. Har någon mer haft så?

Min kropp gick tillbaka till samma datum som innan. Skönt ändå på något sätt. Hoppas det tar sig igen.
  • carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-10-04 15:27:33 följande:

Hur går det för dig Carrolinea, är det inte testdage snart? :)

Och hur går det för er andra? Någon som skall testa sig nu till veckan? :)

Min mens kom i fredags :( men men bara å köra på.
  • carrolinea

Visst är det så. Men skulle vara roligt om de ville gå nu eftersom jag även ska bli faster nästa år så skulle vara roligt med kusiner som är födda samma år.

Men det kommer när det kommer.

Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!