Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Funderar på att testa 1 mån med äl-test för att de om det verkligen är äl jag känner.
Sorry för två inlägg
Funderar på att testa 1 mån med äl-test för att de om det verkligen är äl jag känner.
Sorry för två inlägg
Tror faktiskt det är första gången jag har äl sen mf. Har sjukt starka symptom på det. Ont i brösten osv men samtidigt oxå illamående brukar inte ha det. Så får hålla tummarna att det blev ngn nu.
Vad skönt, hoppas din känsla stämmer och att det tog sig. Då är det bara två jobbiga veckors väntan kvar. :/
Idag ska jag till MVC. känns lite nervöst men jag hoppas jag får boka in en tid för ul.
Äntligen är jag klar med detta hemska ma! Var på återbesök idag och fick ok på att allt äntligen är ute efter 2 cytotec och en skrapning. Blödningen borde sluta snart och hcg var nere på 19. Nu kan jag äntligen börja se framåt och fokusera på ny bebis! Ska börja äl-testa så snart det slutat blöda så jag inte missar den... :)
Hmm mm får se hur jag gör. Ett privat vul kostar liksom 900kr här så vill inte riktigt betala det bara för att se om det finns rester kvar
Hur går det för dig Carrolinea, är det inte testdage snart? :)
Och hur går det för er andra? Någon som skall testa sig nu till veckan? :)
Visst är det så. Men skulle vara roligt om de ville gå nu eftersom jag även ska bli faster nästa år så skulle vara roligt med kusiner som är födda samma år.
Men det kommer när det kommer.