Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Ja hoppas verkligen det. Idag fick jag inte på mig byxorna känner mig svullen, men kanske bara äl. Som har varit. Längtar tills jag kommer hem.
Ja hoppas verkligen det. Idag fick jag inte på mig byxorna känner mig svullen, men kanske bara äl. Som har varit. Längtar tills jag kommer hem.
Hej nu ör jag hemma igen :)
Kul att läs Ozzy och grattis.
Jag kunde inte hålla mig idag nät jag kom hem så gjorde ett test, men det var vid 18-tiden. Det visade ett svagt streck, men som försvann kanske efter 10 min. Men var jättesvagt, försökte ta ett kort men syntes inget på kortet. Ska testa igen i slutet på veckan om inte mensen kommer. Igår kändes det som att kroppen implementerade ngt i kroppen (tjejmagen) det lixom kramade om, har haft sura uppstötningar hela dagen.
Funderar på om jag skulle testa imorgon eller vänta till tis eller ons. Tror nästan det är bättre. Men har samma känsla i brösten som förra gången så vi får se.
Idag ringde jag till min barnmorska och bokade in en ny tid för inskrivning.
Jag får komma dit den 24/9. Då är jag i vecka 8.
Sa också att jag ville ha ett tidigare UL än vecka 19. Hon sa att dom rekommenderar att vänta till vecka 12. Alltså i mitten på Oktober.
Men min magkänsla är bättre denna gång, det ska nog gå vägen! Hoppas jag! :)
Hur är eran man/sambo i detta? För mig var det tidigt, så inte riktigt så han förstod att det tog på en. Sen när jag förklarade förstod han.
Jag hoppas som någon tidigare skrev att vi alla snart får ett plus och en bebis till nästa sommar.
Mensen kom idag med. För tidigt och helt fel tidpunkt.
Känns som jag haft äl för tidigt eller vet inte, sen var min mens 1 dag längre än den brukar och var typ och hoppade över 1 dag mitt i istället så de blev lika länge. Men snart äl om jag inte missat den. Men det vore på tok gör tidigt den borde komma efter helgen och inte igår.