Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Jag hoppar också in här :) så skönt att läsa om andra som är i samma situation även om det är helt förjävligt!
Jag genomgick en skrapning den 8/7 efter konstaterat MA i ca v. 12-13. Fostret dog i ca. v. 8-10 :(. Jag har knappt blött någonting sen dess, kommer bara någon droppe brunaktigt så jag hoppas det slutar snart! Vi fick rådet att vänta tills blödningen är slut eller i 2 veckor. Behöver ej vänta på någon mer mens innan vi börjar försöka igen. Enda anledningen att vänta på mens är för att lättare beräkna en ev. ny graviditet vilket ändå kan göras med ul :)
Så snart kör vi igång igen, önskar alla lycka till och hoppas vi snart får plus igen :)
Det är hemskt, och skit jobbigt. Jag har min närmsta vän och min svägerska dom är gravida.
Man blir ständigt påmind om att man "egentligen också skulle varit i det härliga gravidbubblan". Men jag är sååå glad för dom ändå.
Nu denna veckan är det dags för ÄL om det kommer någon. Kanske mer framåt helgen.
Så nu ska vi köra på igen!!! :)
Tog ett gravtest idag som visade ett nästan osynligt plus. Så min hcg nivå borde vara väldigt låg. :)
Jag hoppas för oss alla att det tar dig snabbt!
Någon som har testat än?? :)