Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Jag tror att den sistnämnda låg på 249 kr.
Jag köper alltid mina tester på www.billigatester.com. Snabb leverans är det med. :)
Jag tror att den sistnämnda låg på 249 kr.
Jag köper alltid mina tester på www.billigatester.com. Snabb leverans är det med. :)
Jag tror jag ska testa clearblue med. Inte monitorn, utan det digitala testen. De där billiga teststickorna har jag testat tidigare och de var inte sådär jättelätta att tyda.
Ska vänta tills mensen kommer och köpa dem sedan. Ingen mening att testa nu när jag ska ha mens strax.
Har aldrig testat ÄL-test men kanska ska prova det, har oregelbunden mens så då är det svårt att räkna ut när jag har ÄL.
Har gjort ett gravtest nu som visa negativt så det är ju skönt att veta att jag verkligen är gravid om jag får ett positivt sen. Är ju lite lurigt efter mf eftersom hcg finns kvar i kroppen ett tag efter.
Jag gjorde först ett test 2 dagar efter som visade positivt sen några dagar senare va det negativt. Jag fick ett "tidigt" missfall ca V.4-5 så då kanske hcg försvinner snabbare jämfört om man får lite senare, har hört att det kan ta flera veckor innan hcg försvinner helt.
Nu tror jag att jag har slutat blöda iaf! Har inte haft någonting än så länge iallafall! :)
Men känner mig "öm" på något konstigt vis där nere.
Speciellt när jag går på toaletten. Hur var det för er?
Hej!
Jag är väldigt ny på det här med graviditet...
MEN för två veckor sedan slutade min mens, natten till i fredags (ca 5 dagar sedan)så hade jag och min pojkvän oskyddat sex för andra gången sedan mensen tog slut, när jag vaknade så hade det kommit blod och sedan efter det kom det bruna flytningar hela dagen, på lördagen började lite smått värkar komma och på söndag bruna flytningar igen fram till idag, och idag kom det mer blod med några små klumpar....är de missfall ? (vi försöker skaffa barn)
Skönt att du slutat blöda.
Det var jag med samtidigt som jag blödde, sa till min sambo att jag tyckte att det var konstigt.
Får jag bara fråga,
Vet ni om man kan bli illamående av Kåvepenin (penicillin)? Har ätit det sen i måndags och börjar må illa på eftermiddagarna både igår och idag.
Drömde dessutom att jag var på förlossningen inatt och hade katten med mig och hon var sjukt kaxig. Jag drömde att jag inte trodde det var något men ändå var jag på förlossningen och de som jobbade försökte lugna mig med att säga att de har ju sett bebisen i magen osv. Min sambo var inte med han jobbade och skulle komma efter jobbet.
Tänkte om dessa saker kan vara biverkningar eller vad det kan vara. Fick en fästning precis efter äl förra månaden vilket jag tror med var ett tecken på att jag var gravid eftersom jag aldrig fått det i hela mitt liv förut.
Oj nu blev det långt :)
Hur går det för er?
Det har gjort lite ont sen i lördes...Jag får nog kontakta en gyn
Jag var öm ett tag med. Kanske tills jag läkt ordentligt. Ömheten satt i cirka två veckor på mig.
Ja, jag vill också att det ska hända nu Men jag är rädd att väntan blir mer värre för mig om jag blir för besatt. Svårt att låta bli. Jag tänker tanken att få tillbaka det som gick förlorat. Ta tillbaka och bli hel igen. För jag blev så gapande tom och halv. Känns som om det inte går att läka psykiskt innan jag blir gravid igen
Jag försöker tänka " jag vill bli gravid inom ett halvår ". Har jag kortare spann kommer jag att bryta i hop var månad jag får mens. Jag försöker ha ett lite längre spann i tanken.