• Ozzy09

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Hur är det idag? Några mer symtom?

Idag har jag ännu mer stickade känsla i brösten. Hoppas det är ett gott tecken.

Är det mensen så blir jag sur! :D

Imorgon är det ÄNTLIGEN måndag. Jag kommer testa på morgonen ändå. Kan inte hålla mig till kvällen när jag är ledig och kommer vara hemma hela dagen. Kommer bara ha testerna i huvudet! :))

Ha en go söndag tjejer

• Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-08-31 11:57:26 följande:

Inget speciellt idag, inatt hade jag däremot fruktansvärt ont i brösten.!

Hoppas mensen håller sig undan!! :)

Okej låter bra :) Kommer säkert lägga mig tidigt ikväll bara för att haha!

Desamma 

Det kommer jag också, men baraför att det har varit en jäkligt stressig jobbhelg så jag är helt slut! :)
  • Ozzy09

Ånej! ;( hoppas på bättre test på söndag!

Jag har tre tester här hemma. Har varit bra sugen på att testa. Men jag ska hålla mig till imorgon. Är fortfarande i tidigaste laget..

• Ozzy09
    carrolinea skrev 2014-08-31 19:47:46 följande:

Jo vi får hoppas. Ska vara borta en vecka och kommer inte ha tid att tänka på annat i 2 min så det känns skönt faktiskt.

Lycka till imorgon, hopas det blir ngt positivt i veckan :)

Skönt att koppla bort tankarna lite! :) vi uppdaterar hur det gick här imorgon! :)
  • Ozzy09

Dottern vaknade halv sju idag så jag var uppe och testade tidigt. Kunde se ett VÄÄÄÄLDIGT svagt streck. syntes bättre när det var svart/vitt.
    Men har som sagt bättre urin på eftermiddagar för test. Ska vänta till onsdag igen och testa, och då på eftermiddagen. :)

• Ozzy09
    carrolinea skrev 2014-09-01 07:17:26 följande:
    Men det syns ju ett plus. Härligt, hoppas det visar mer i eftermiddag.
    Ja, men med blotta ögat snyns det knappt nåt!
    Men jag hoppas att det blir starkare! :)
  • Ozzy09

Hur går det för dig "anonym (m)" har varit inne säkert tusen gånger idag och kollat om du skrivit något om ditt test!! :)

• Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-09-01 12:20:20 följande:

Åh va kul!! Hoppas det visar starkare på onsdag 

Här va det negativt.. Men ska vänta på bim nu, kommer inte mensen så ger jag det några dagar och testar igen! Annars är det bara att ta nya tag! :) 

Ja det är ju fortfarande väldigt tidigt att testa. Och du hade väl bim på fredag? Jag har på torsdag. Hoppas att du får plus!! :)
  • Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-09-01 13:52:00 följande:

Jag kände på mig att det skulle visa negativt, jo det är ju tidigt än så länge så chansen finns ju fortfarande. Men man kan inte ro för att man blir nere.. Man längtar ju så! 

Ja jag vet! :( jag ska åka och köpa mer tester idag. Men det är ju som sagt jätte svårt att tänka på annat. Man har det i huvudet hela tiden. Och man vill ju så gärna!
  • Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-09-01 14:43:53 följande:

Det gör du rätt i :) 

Så glad för din skull om det blir starkare! 

Ja verkligen! Det blir inte lättare heller när alla runtomkring blir gravid och ska ha barn snart, man känner sig så "utanför?"! Självklart är man glad för alla andra men man vill ju också tillhöra "gruppen" gravida :) visste inte riktigt hur jag skulle beskriva känslan i ord men hoppas du förstod :) 

Jag förstår precis vad du menar! Vänta ett par dagar till och testa igen. Det kan gömma sig ett fint plus där bakom ändå. Vi håller tummarna för det!
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!