Inlägg från: tovemaja |Visa alla inlägg
  • tovemaja

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Söt unge ebe91 :)

Ang.bad så badar Folke hava kroppen (i vasken) MINST 1gång/dag och i badkaret med mig 2 ggr per vecka ungefär. Han blir så otroligt kladdig vid mat! Vi använder Maria Åkerberg babyolja.

Inatt mina vänner är det slut på nattamning! Måste måste göra något åt våra hemska sov-vanor! Både fasar och längtar... Ger det två veckor!

• tovemaja

Är i chock! Gravid 3+ dök upp på det digitala idag! Vi som skulle vänta minst ett år med att försöka! Och jag dom haft "mens" som vanligt! Kommer ta ett tag att landa i detta och börja glädjas! Men visst kommer det lilla livet att vara välkommet! Vet bara inte alls hur långt gången jag är!

• tovemaja

Att jag haft en konstant men mycket sparsam blödning i en månads tid... Har aldrig det... Ville mest utesluta graviditet innan jag kollade upp det. Gissar på att jag är i typ v.8 kanske...?

ebe91 skrev 2015-12-05 07:53:20 följande:

Vad fick dig att misstänka trots mens? :)

• tovemaja

Tack gänget! Just nu mer chockad än glad, men glädjen smyger så långsamt sig på!

LillLouise, jovisst var det jag som skrev att vi skulle vänta! Vi hade int planerat detta nu!

Ang.skydd... Jag har ju "haft mens", vilket det uppenbarligen inte var egentligen, och inte skyddat oss då.

• tovemaja

Då mycket bättre det känns nu när du skriver så fint Villhaenbebbe

Kpax, om spiralen åker ut nu kanske vi följs åt snart ändå! Och jo, har använt fertilityfriend tidigare men den funkar inte vid amning...

• tovemaja

Wow! Vilken vecka är du i?

Villhaenbebbe skrev 2015-12-06 15:52:31 följande:

Ja glädjen kommer tillslut ska du se :) jag är överlycklig nu även fast jag också tänker på att det kommer bli kämpigt, är mest orolig för relationen faktiskt! Man får prata ihop sig och se till att båda kämpar för att det ska funka :)

Förövrigt, vill avslöja graviditeten på julafton, men blir svårt att dölja, magen är redan sååå stor.. Haha

• tovemaja

Wow va fina septemberbarn! Så imponerad!

Mimmipig:tänkte som du... Längtar efter att vara "bara jag" innan jag ger bort kroppen igen... Men nu blev det såhär och det blir nog bra också tillslut!

LillLouise: ja.. Stök på nätterna från två barn... Hu! Ser inte fram emot det, har haft jättetuffa nätter med "bara" en... Men napp tar han inte och dagtorr tror jag han kommer vara tack vare babypottningen. Alltid något!

Laila: grattis! Då är vi tre! Kanske snart borde starta en egen tråd så man kan snacka tips och råd osv inför det som komma skall!

• tovemaja

Trollunge: vi har perioder av pottvägran... Då testar jag toaring eller utomhus... Ute går alltid bra (vi bor på landet). Tror att det släpper för er snart, jag är också bortskämd med att inte ha bajsblöjor så när det väl blir är vi tokförvånade båda två.

• tovemaja

LillLouise: usch! Lider med dig! Vi har haft vår beskärda delgav dåliga nätter så jag förstår känslan av att man gör vad som helst tillslut! Bara man får sova! Är din man hemma mycket över jul nu?

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?