Haha... Vilken syn! Nej, glider ut gör den verkligen inte, tycker tvärtom att det negativa är att den sitter ganska hårt :) kan inte säga mycket än eftersom det bara är andra cykeln men tycker spontant att det känns som det kommer funka fint! Nattetid har jag behövt komplettera med trosskydd dock.
Jag kommer ju höra Folke från gästrummet också men tänker mig öronproppar... Hjälper väl något. Hur tänker ni göra med nattamningen?
Kpax skrev 2015-10-19 11:14:28 följande:
Jo, jag kan sova på luftmadrass (en sån där tjock och stor) i Josefins rum. Men skriker hon så hör jag det så länge jag är hemma. I början kommer hon ju att skrika, men jag hoppas att hon snart accepterar att pappa finns där istället.
I natt har hon faktiskt sovit bra! Fortfarande i vår säng, men hon har bara vaknat ett par gånger, och snabbt somnat om. Kanske är den här perioden över? Vore otroligt skönt.
Jag gillar inte alls tanken på menskopp. Jag är rädd att den fylls upp med blod, och sen hamnar den snett eller glider ut (gör den inte det nu efter förlossningen?). Ser scenen i filmen Carrie framför mig...
Men det är ju många som älskar menskopp, så man kanske borde våga testa.