Mimipig skrev 2015-03-29 07:58:35 följande:
Jag har sovit dåligt och vaknat varje timme sen i julas, men totala summan timmar per natt blev ju ändå hyfsad då. Idag börjar vår tredje dag som föräldrar, fortfarande på BB, så vi har ju inga rutiner, knep eller sömnplan än. Jag går väl på en cocktail av ångor och hormoner som maken saknar... Just nu snarkar båda mina män här i rummet.
Oo det ser jag inte fram emot med två snarkande individer. Tycker det just nu är tillräckligt jobbigt med en
Har nu sovit någon timme i soffan vilket gjorde att jag känner mig ännu tröttare men blåsan trycker på och tvättmaskinen klagar (förstår inte varför vi ska ha en tvättmaskin som piper när den är klar, jag föredrar att glömma bort den
).
Tack för din peppning! Jag försöker faktiskt tänka på ditt förlopp med att du gick några dagar med nästan på gång innan det satte igång på riktigt. Det är nog det som håller mig uppe just nu. Googlar man så hamnar man bara på folk som hade det så här i flera veckor men de verkar också alla vara omföderskor så det går inte riktigt att applicera och jag vill inte tänka att det ska vara så här i veckor.
Nej nu får jag gå och köpa bullar till frukost (efter jag tagit tvätten) som liten ursäkt till mannen för att jag var så hemsk tidigare idag. Tror han fortfarande sover stackaren.