BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
52 cm
4010 gr
27 mars kl 00:46
Äntligen ville jag komma ut till mamma o pappa!
Förlossningsberättelse kommer senare!
52 cm
4010 gr
27 mars kl 00:46
Äntligen ville jag komma ut till mamma o pappa!
Förlossningsberättelse kommer senare!
Tvära kast hos bm idag. Först började jag gråta för att jag kände att allt var hopplöst och hon pratade om igångsättningsdatum. Sen lovade hon att undersöka om något hänt och ge mig hinnsvepning om det var möjligt. Men sen mätte hon blodtrycket... Det hade stuckit 150/100. Så nu har jag tid på specmvc i eftermiddag. Bm tror de kommer sätta igång det om det inte visar sig att jag har börjat öppna mig vid undersökningen eftersom jag har redan gått över tiden. Annars avvaktar de kanske ett tag. Får se. Var iaf inte det jag förväntat mig av besöket. Får se vad som händer i eftermiddag
En månad idag!
Valter har börjat ge riktiga svarsleenden nu. Allt gnäll och skrik är som bortglömt när man får ett tandlöst litet flin <3
Är på spec-mvc och allt tar lång tid. Men nu har vi gjort ctg, tagit blodtryck, urinprov och blodprov. Nu väntar vi på läkaren. Men ctgn såg bra ut. Inga värkar överhuvudtaget och lite hög puls på bebisen i början men det blev bra efter en stund. Mycket lägre blodtryck än hos bm i fm. Nu var det lägre nere vid 80-85 första mätningen och 75 andra och det övre vid 140. Skulle jag gissa på något så gissar jag att de bara kommer släppa hem mig och då får jag återgå till att vänta på att något ska hända. Men jag hoppas de gör en undersökning också så jag kan få veta om något är på gång men det verkar inte som det är något de planerat.
De skickade hem mig och tycker jag ska gå till min bm på mån för ett nytt blodtryck. Det är dock inte lätt att boka någon tid på en helg... Nåja hoppas det startar av sig själv i helgen så slipper jag böka runt med det här. Annars ska jag be min bm om den där undersökningen och hinnsvepningen hon lovade mig idag innan hon mätte mitt blodtryck.