Mimipig skrev 2015-03-01 15:09:41 följande:
Recension amnings-bh.
Jag köpte en amnings-bh på hm som jag haft varje dag i en vecka nu. (Jag tyckte att jag lika gärna kunde ta en sån framför en vanlig eftersom den garanterat inte kommer att passa när jag ammat klart sen) Men jag skulle inte rekommendera den. Den har liksom börjat bukta ut i tyget under armhålan, som en luftfylld valk, och såna behöver man ju inte fler än nödvändig. Den har ju inga byglar, så det är väl därför? Ser fult ut när jag har tajt tröja. Någon som har någon att rekommendera? Lindex?
Jag har två st av den där o jag har verkligen älskat dom sen jag köpte dom i somras/höstas... Mina bröst gick från B till D-kupa typ i v 12-13 så köpte amningsbh då (ogillar bygel-bhar sen tidigare) o jag har växlat mellan dom dagligen o har gillar dom hela tiden. Nu efter jul har brösten växt ännu mer så nu är dom lite små, så just nu kör jag på en sportbh från dollar store (60kr) som är helt underbar, köpte ytterligare en likadan idag :). Har tänkt ha en sån som natt-bh när bebis kommit för tycker inte jag behöver en med öppningsbara kupor när jag annars är naken upptill. Sen har jag köpt ett två-pack bhar till från hm som är helt mjuka, inte formpressade som den på bilden. Dock ingen recension ännu då dom åkte direkt ner i BB-väskan :)