BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Min gravidmage... Chefen asgarvade igår då hon såg mig. Hon hade läst att jag har stor mage för att vara v 12 men inte så här stor. Väger nu 60 kg och är 171 cm lång, så det är verkligen bara mage....
Min gravidmage... Chefen asgarvade igår då hon såg mig. Hon hade läst att jag har stor mage för att vara v 12 men inte så här stor. Väger nu 60 kg och är 171 cm lång, så det är verkligen bara mage....
Jaa den känns lite väl stor. Om man tänker att jag nu har D-kupa i bh så får man lite förhållande i stl till magen. Jag som normalt är en liten C -stor B. Så enklast att beskriva är nog: att jag svällt ut haha
Å jäklar vilken fin kula du fått lejonhierta :)
Här kommer en bild på min hitills; jag är i vecka 11 och förmodligen så är det mest tarmar, men det är lite mysigt ändå :) :)
Hoppas ni inte tycker bilden är "för vågad" haha..
Fick minsta möjliga risk på KUB, något förvånande med tanke på min ålder. De kunde inte använda blodprovet pga den döda tvillingen. Men de valde att beräkna både med och utan och fick samma resultat 1:20 000.
Vad skönt! Jag fick fixat ett kub idag men ändå behålla fvp tiden oavsett siffrorna, fick komma och lämna blod direkt. I vilka veckor skall ul göras? känns så skönt att inte behöva bestämma nu på momangen ang fvp och siffror på kub utan kan ta det när det närmar sig.
[quote=73897892][quote-nick]Lejonhierta skrev 2014-08-30 13:35:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Solotvillingen, tittar man strax nedanför och till vänster om huvudet så ser man änden på den andra fostersäcken som den förlorade tvillingen ligger i.