BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag hoppas att jag får göra ett VUL snart, jag kan väl alltid fråga BM om det på mitt första besök vilket är imorgon. Är nervös faktiskt!
Jag hoppas att jag får göra ett VUL snart, jag kan väl alltid fråga BM om det på mitt första besök vilket är imorgon. Är nervös faktiskt!
Kraftig molvärk sen ca 15 idag, nu ikväll när jag var på toa kom det blod när jag torkade mig. Ringde och rådfrågade 1177 som tyckte jag skulle ringa gynakuten. Sagt och gjort men dom tyckte jag skulle avvakta och ringa igen om det blev värre. Efter jag gråtit ett tag gick jag på toa igen och då var det rosa knappt synligt. Hoppas det håller sig borta nu.
Tack för stödet. Tyvärr slutade det i missfall. Allt kom ut precis innan jag träffade läkaren.
Har en liten fundering om det här med KUB i olika län i vårt avlånga land...jag bor i Gävle och vad jag förstått så erbjuds man inte KUB här om man inte är över 35 år eller av andra orsaker ligger i "riskgrupp" för att det skulle finnas skador på barnet...jag kan ju vara lite felinformerad men skulle vara skoj å veta hur det funkar i övriga landet :)
Jag är själv 43 år och har därav blivit erbjuden KUB denna graviditet...min förra graviditet som slutade i MF (då var ja oxå 43) så sa dom att KUB var uteslutet och att det bara var FVP som erbjöds...
Idag har jag varit på inskrivning. Hade låga järnvärden så får lov att äta järntabletter, men annars inga konstigheter. Nästa vecka är det dags att ringa och boka RUL tyckte min bm:) spännande att tiden går framåt trots att det knappt känns så nuförtiden :)
På tal om magar, jag gick upp 24 kg med sonen. Då jag redan nu väger ca 7 kg mer än min ideal vikt så vill jag verkligen se till att det inte rusar iväg, vilken sorts träning tror ni är bäst då man är gravid?
Yoga och styrketräning är nog det jag lutar mest mot, dock inte fören detta hemska illamående avtagit(!!).. Skidor och inlines är annars mina främsta just för kondition, men är rädd å ramla så det ska hända nåt med magen så de är ja nog tvingad å ge upp för nu..