• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Smulan 89
    LillLouise84 skrev 2014-10-09 07:22:01 följande:

Idag ska jag på rul!!!! Äntligen! Tyvärr måste jag åka själv då maken ligger däckad i sängen och kommer inte upp. Han är jätteledsen att han missar det.

Vad tråkigt att han inte kan vara med. Min man kan inte heller vara med på mitt/vårt rul 5:e nov. Han jobbar i Norge och får i så fall köra 32 mil + kanske 8-9 mil för att titta på bebisen. Han kommer knappast ens få ledigt mitt i veckan för att åka på rul heller, så jag tar med mig syrran istället.

Lycka till idag =)
  • LillLouise84
    Teresiat skrev 2014-10-09 07:51:47 följande:

Lycka till Louise!!! Ska ni ta reda på kön?? :D

Tack! Äntligen får vi veta om det finns något där inne. Nej varken jag eller pappan vill veta könet.
  • LillLouise84
    Smulan 89 skrev 2014-10-09 09:47:45 följande:

Vad tråkigt att han inte kan vara med. Min man kan inte heller vara med på mitt/vårt rul 5:e nov. Han jobbar i Norge och får i så fall köra 32 mil + kanske 8-9 mil för att titta på bebisen. Han kommer knappast ens få ledigt mitt i veckan för att åka på rul heller, så jag tar med mig syrran istället.

Lycka till idag =)

Trist! Det är en stor grej för pappan att få se också.
  • Trollunge85
    KarinIngrid skrev 2014-10-09 08:41:58 följande:

Hej och välkommen! Vi har samma bf. 23:e mars.
    När har du RUL ?
    Jag har inte förrän 30 oktober och längtar halvt ihjäl mig!!

Hej och tack! Vad roligt med fler som har samma bf. Jag har mitt RUL den 24 oktober så lite tidigare. Förstår helt och fullt att du längtar, det gör jag också. Visst var det roligt att höra hjärtljuden men jag vill ju gärna se den lilla krabaten också.
  • snö 81
    LillLouise84 skrev 2014-10-09 07:22:01 följande:

Idag ska jag på rul!!!! Äntligen! Tyvärr måste jag åka själv då maken ligger däckad i sängen och kommer inte upp. Han är jätteledsen att han missar det.

Åh, vad kul med RUL! Hoppas att du får några fina bilder med dig hem till maken
  • Evening primrose

Till er som inte har pappan med så kan man få film hem från en del ställen. Bor ni nånstans där d finns fler ställen att göra rul på så kolla runt, fritt vårdval så man får göra var man vill

♡ Lilla E ♡
  • lisenlisen
    Teresiat skrev 2014-10-08 18:55:40 följande:

Någon mer som skaffat en Bola? Jag älskar min, den påminner mig om bäbis i magen.. :)

Jag fick en av min arbetskollega i present :) Ska börja använda den i v 20 - det stod någonstans att det är då dem börjar höra. 
  • sommarstad

Jag var på RUL idag. En frisk liten pojk verkar det vara. Innan jag visste att jag var gravid så drömde jag om en son. Sen när jag fick reda på att jag var gravid ha jag varit helt säker på att det är en liten kille. Och jag hade rätt. ;) Vi kommer dock säga till folk att vi inte tog reda på det så vi kan hålla det hemligt. :)

• Trollunge85

Vad roligt sommarstad! Vi kommer inte ta reda på kön men om vi hade tänkt göra det eller om vi ändrar oss när väl RUL är dags så tänker vi likadant. Roligt med lite hemligheter :)

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?