BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Dåligt med sömn inatt med, mycket snuttande och uppvaknande men hon är åtminstone inte ledsen så det känns rätt okey ändå. Hon är väl så täppt i näsan att hon vaknar av att hon tappar tutten;) försökte powernappa imorse när jag lämnat syskonen på dagis och skola men det gick sådär..
Nu på morgonen såg jag förresten att TVÅ tänder är på väg upp!! För er vars barn redan har munnen fulla med tänder är det kanske inget konstigt men jag blev helt till mig (mina boobies kanske inte håller med senare haha). Mina andra barn var ju 11 månader när första gaddarna dök upp så jag är jätteförvånad att Selina får dem redan nu när hon är 6 månader! Superskoj, men som sagt gissar jag att det känns mindre skoj när de kommit upp mer och hon börjar bita mig under amningarna.
Nu sitter hon rätt stadigt också. Tippar omkull ibland men ändå. Även där är det kanske jättefånigt för er vars barn redan kryper och reser sig upp men hos oss är det stort:) de andra två var 8 månader innan de satt såhär bra :)
Josefin sitter inte stadigt, kan absolut inte sätta henne på golvet och släppa... :)