• Stokke

Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!

Hej!
    Gråter en skvätt och surar ett par timmar.
    Hela min plan gick i stöpet, jag ville så gärna vara gravid nu. Stressad över att inte ha fått det där efterlängtade plusset :(
    Här kan vi stötta och hjälpa varandra.
    Tipsa om vitaminer, fertilitets främjade ämne och vad vi bör undvika.

Välkomna !

• Svar på tråden Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!
  • ronja111

MINUS här imorse igen....

SÅ less på detta nu!!!!!

Styrkekram till alla er andra som kämpar också!!

*hoppet är det sista som sviker*
  • jomso

Jag är inte så aktiv i tråden, men läser allt och tycker det är så skönt att vi är många i samma sits. Det suger ju såklart att vi kämpar i ren frustration, men ingen är ensam! Så tack för att ni finns och delar med er!

Styrkekramar från mig med!

• Sopan01
    jomso skrev 2014-10-04 18:31:08 följande:

Jag är inte så aktiv i tråden, men läser allt och tycker det är så skönt att vi är många i samma sits. Det suger ju såklart att vi kämpar i ren frustration, men ingen är ensam! Så tack för att ni finns och delar med er!

Styrkekramar från mig med!

Kramar tillbaka!!
  • Skogsviol

Hur tänkte jag nu? Gjorde precis ett graviditetstest som var så negativt det kan bli. Har 5 dagar kvar till BIM, det är ju aaalldeles för tidigt. Så korkat, nu blir jag ju bara ledsen och besviken och är helt övertygad om att det inte blev något den här månaden heller... Får för mig att vi inte är kompatibla och att jag aldrig kommer att bli gravid igen. Men maken har varit borta några dagar och kommer hem idag, och det hade varit så underbart att ha ett positivt test att överraska honom med. Korkat, som sagt.

Nej, nu ska jag försöka vänta till BIM i alla fall innan jag testar igen. Kan vi inte få plussa nu, allihop?!

Många kramar till er alla!

• 78kanel

Jag trodde inte jag kunde bli gravid mer, att jag var för gammal eller bara blivit infertil, blivit riktigt besviken senaste gångerna det varit negativa test om och om igen. I torsdags plussade jag! Håller tummarna för er alla, förlora inte allt hopp. Kramar!

• Alma84
    78kanel skrev 2014-10-05 08:09:23 följande:

Jag trodde inte jag kunde bli gravid mer, att jag var för gammal eller bara blivit infertil, blivit riktigt besviken senaste gångerna det varit negativa test om och om igen. I torsdags plussade jag! Håller tummarna för er alla, förlora inte allt hopp. Kramar!

Åh grattis!! Härligt att höra!

Hur länge hade ni försökt?

Känns som att många av oss är lite extra besvikna den här månaden Så tråkigt att man ska känna pressen hela tiden!

Var på en middag igår och kom på mig själv med att känna mig lättad när jag såg att de andra tjejerna också drack vin, ganska hemskt egentligen och jag skäms för att känna så.
  • Sarah32
    78kanel skrev 2014-10-05 08:09:23 följande:

Stort grattis! Du ger oss andra ett litet hopp:) Lycka till!,
  • Elina1979

Fick utslag på ältestet nu. Och sambon åkte på jobbresa tillbaka på onsdag, typiskt men vi har sexat i helgen. Så får väl hoppas ändå.

Svar på tråden Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!