• Elina1979

Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!

Hej! Hoppar gärna in här :) jag är 35 år och har två barn. Min kille har inga ännu.. Vi fick ett sent missfall i juli. I v. 21, tyvärr ???? pga en svår infektion jag fick så dog vår son. Nu är längtan efter ett gemensamt bara ännu större. Och nu är vi inne på försök 2. Har bim 20/10 och mensen har precis slutat. Nu är det väntan på äl som gäller, tror den är runt 6-8 okt. Svårt att tänka på någonting annat just nu.

• Elina1979

Skogsviol: tack! Ja, det är orättvist och fortfarande omtumlade. Men försöker vara positiv och blicka framåt. Men har fått för mig att jag inte kommer bli gravid o då blir man ännu mer stressad :-/

Det är så mycket väntan hela tiden. Antingen väntar man på äl eller bim eller känner efter minsta tecken på att man kanske kanske är gravid. Just nu väntar jag på äl. Förra månaden körde vi varje dag metoden, funderar på varannan denna månad. Hur kör ni?

• Elina1979

Jag tror att jag ska ha äl mån -tis men har redan börjat känna av i äggstockarna, så tog ett äl test och såg en svag linje. Så det kanske blir tidigare ändå. Funderar på om jag ska köpa cb digitala äl test imorgon, har hört att det ska vara bättre än de billiga. Bara för att verkligen inte missa äl stegring och dagar.

Vilka äl test har ni prövat? Och vilka föredrar ni?

• Elina1979
    ronja111 skrev 2014-09-30 09:02:47 följande:

Elina 1979:

Beklagar verkligen smile4.gif

Stor kram

*hoppet är det sista som sviker*
    Tack! Inte kul alls..
  • Elina1979

Fick utslag på ältestet nu. Och sambon åkte på jobbresa tillbaka på onsdag, typiskt men vi har sexat i helgen. Så får väl hoppas ändå.

• Elina1979

7 dagar kvar till Bim, har haft molvärk hela helgen i livmodertrakten + svanken och en hel del flytningar. Hoppas men det är säkert inbillning..

• Elina1979

Tant röd kom igår, blir så besviken. Känns som det aldrig kommer ta sig. Men det är väl "bara" köra igen då.

Svar på tråden Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!