Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!
Det har jag aldrig hört talas om, på vilket sätt ska det hjälpa och hur ska man anvönda det?
Bara 1 vecka kvar till BIM nu...känner väl inga direkta symptom, men hoppas ändå:)
Det har jag aldrig hört talas om, på vilket sätt ska det hjälpa och hur ska man anvönda det?
Bara 1 vecka kvar till BIM nu...känner väl inga direkta symptom, men hoppas ändå:)
Jag har varit torr i munnen i flera dagar (läser att det kan bero på hormonrubbningar....). Har haft lite molande värk i magen i några dagar dessutom.
I natt/ tidigt i morse vaknade jag av att jag mådde illa, har gjort det till och från under dagen (inga kräkningar). Hoppas ju som tusan! Men vågar inte ta ut något i förskott....
Tar ett grav test på onsdag om en vecka om ingen mens har dykt upp innan dess!
Rebecka84a: Hade du några känningar som påminde om mensvärk innan BIM eller kändes magvärken annorlunda?
Har BIM imorgon - tis (vet ju inte exakt då jag fick en för tidig blödning förra gången men ÄL verkar ha följt min regelbundna cykel, anatar att det ör BIM på tisdag som jag ska följa då...?)
Är fortfarande väldigt torr i munnen, mådde illa till och från igår (min sambo har varit hängig så det kan nog tyvärr vara lika sannolikt att jag är sjuk:( ) Lite molvärk, liknande mensvärk har börjat smyga sig på nu på morgonen....usch, så jobbigt att gå och vänta...
Stokke: Jag hade väntat, precis som Rebecka84 skriver så är ju mensen det säkraste kortet tyvärr....och man blir nog bara mer stressad och besviken av för många negativa test:(
Går till sängs med mensvärkar nu, så blir inte alltför flrvånad om den dyker upp närsomhelst....:( Men hoppas gör man väl tills den definitivt kommer.
Godnatt!
Jag fick min besvikelse som ett brev på posten idag....låter mig tycka synd om mig själv idag och får sedan samla energi till ett nytt försök om ca 1,5 vecka....
Var på apoteket idag och köpte nya ÄL tester, tänkte pröva CB digital, någon som prövat dem?
Lycka till ni andra denna månad:)
Funkar de bra?
Det förstår jag;) Vad tyckte du om de digitala stickorna?
Alma84: Jag får alltid väldigt känsliga bröstvårtor runt ÄL, så det låter som ett bra tecken:)
Stokke: Tråkigt att det känns så, men hoppas gör man ju in i det sista:)
Själv väntar jag nu på nästa vecka och påbörjan av försök 3...skam den som ger sig:)
Alma84: Det är så typiskt att man känner sig sjuk precis när det vill till att bli av;) Tror att vi tjejer många gånger också är extra på just vid ÄL, kanske för att man känner att det är MIN kropp, och jag VILL att den ska fungera;) Förstår din lilla frustration, har varit i samma läge och man vill så gärna ändå:)
Sopan01: Min kropp har helt vänt på sott mönster bara av att jag börjat försöka. Tror du att tankar och stress kan påverka så mycket så att kroppen ändrar mönster? Verkar ju vara vanligt förekommande?
Vi får fortsätta att hoppas tillsammans! Min nästa BIM blir 5/9:)
Har haft datumey 18 maj som ett speciellt datum hela livet utan att riktigt veta varför....kanske är det då min bebis ska komma?:)